Er worden momenteel zeer mooie "replica's" aangeboden op gitaarmarkt?![]()
Er worden momenteel zeer mooie "replica's" aangeboden op gitaarmarkt?![]()
Je biedt dus eerst (te) laag, en wacht vervolgens op een reactie? Nou sorry hoor, maar dat vind ik wel erg gemakzuchtig. Je zou ook zelf de dialoog kunnen starten door een mailtje te sturen met daarin je bod. Een email reageer ik wel op, met enkel een laag bod ben ik helemaal snel klaar.
Ik herken de frustraties wel. Ik ben nu dus mijn Tele aan het verkopen. Dan zijn er mensen die te kennen geven interesse te hebben, mailen ze vervolgens niet terug...
Ik kreeg trouwens wel een mooi voorstel om mijn Tele te ruilen tegen een professionele roeitrainer...
ik bied ook wel vaker wat lager op een advertentie maar mail daar wel vaak achteraan. Ik plaats vee ladvertenties op marktplaats en stoor me nooit aan onzin biedingen. Zolang je maar een startbod hebt dan gaat het vaak hoger. Heb vaker mee gemaakt dat er 2 tot 3 dagen niet op je advertentie word geboden tot er een of ander grapjas een onzinbod doet en dan de volgende 2 dagen de uiteindelijke geboden prijs boven mijn vraagprijs uitkomt.
Laat zo'n onzin bod gewoon staan, zou geen enkele reden kunnen bedenken om zo'n bod te verwijderen.
Ja, lach maar, zo'n "grappenmakers" krijg ik spijtiggenoeg op dagelijkse basis in m'n mailbox. In m'n advertenties zet ik altijd de deur op een kier voor een ruil met een bepaald goed (wat ik duidelijk omschrijf), met de duidelijke vraag om met niets anders af te komen dan dat, en dan nog krijg je reacties van "mijn richwood tegen jouw fender met wat geld extra"? Een paar keer kan dit grappig zijn, maar op den duur loop je daar de muren van op!
Ik heb er weer een! Ik ben mijn Junior aan het verkopen, krijg ik deze mail:
Volgens mij bied je een nepper aan. De contour van de lower horn lijkt in ieder geval niet te kloppen. Voeg een foto toe met de achterkant van de headstock, dan kunnen we het serienummer controleren.
En als het dan al een echte mocht zijn, bij een overspray issie echt niet waard wat jij er voor vraagt!
.............
Ik snap dat mensen voorzichtig zijn, maar gelijk beschuldigen, dingen opdragen en zeuren over de prijs?!
Hij kent me niet eens en heeft nog nooit de gitaar gezien.
(de gitaar was binnen 2 uur verkocht trouwens, aan een kenner)
Laatst gewijzigd door Dirkdewaard; 31 oktober 2008 om 09:42
Ik zoek een Firebird uit '63 of '64
oei, als die van jou nep is, dan is die van mij ook nep waarschijnlijk..
Die Gibson importeur bij Nederland Muziek.. wie had dat gedacht...
Mensen, een koopje! :
http://link.marktplaats.nl/202846051
Een Custom Les Paul, met allemaal "originele" Gibson onderdelen, waar een mooi Gibson logo op de headstock staat.
Wie 'm 't eerst heeft.
Hahaha de inham in de headstock vergeten?!
Favorieten/bladwijzers