Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 136 van 1797 EersteEerste ... 36861261341351361371381461862366361136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.360 van 17961
    Member

Standaard

Er worden momenteel zeer mooie "replica's" aangeboden op gitaarmarkt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ook daarin heb je gelijk. En bij onwillig bieden wordt er zeker geen verkoop gesloten. Maar ik merk zelf best vaak dat bij een stukje open communicatie er meer mogelijk is ook al is er de eerste keer een te laag bod gekomen.
    Tegen onwil en koppig heid is natuurlijk niets te doen. En er zijn zat voorbeelden in de praktijk te vinden die beide meningen taven. Wat dat betreft is er geen goed of fout.
    Maar wat ik vaak mis is een klein beetje interesse en benadering van de andere partij.
    Je biedt dus eerst (te) laag, en wacht vervolgens op een reactie? Nou sorry hoor, maar dat vind ik wel erg gemakzuchtig. Je zou ook zelf de dialoog kunnen starten door een mailtje te sturen met daarin je bod. Een email reageer ik wel op, met enkel een laag bod ben ik helemaal snel klaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Talking

Ik herken de frustraties wel. Ik ben nu dus mijn Tele aan het verkopen. Dan zijn er mensen die te kennen geven interesse te hebben, mailen ze vervolgens niet terug...

Ik kreeg trouwens wel een mooi voorstel om mijn Tele te ruilen tegen een professionele roeitrainer...

Senior Member

Standaard

ik bied ook wel vaker wat lager op een advertentie maar mail daar wel vaak achteraan. Ik plaats vee ladvertenties op marktplaats en stoor me nooit aan onzin biedingen. Zolang je maar een startbod hebt dan gaat het vaak hoger. Heb vaker mee gemaakt dat er 2 tot 3 dagen niet op je advertentie word geboden tot er een of ander grapjas een onzinbod doet en dan de volgende 2 dagen de uiteindelijke geboden prijs boven mijn vraagprijs uitkomt.

Laat zo'n onzin bod gewoon staan, zou geen enkele reden kunnen bedenken om zo'n bod te verwijderen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    HAHAHAHAHA
    Ja, lach maar, zo'n "grappenmakers" krijg ik spijtiggenoeg op dagelijkse basis in m'n mailbox. In m'n advertenties zet ik altijd de deur op een kier voor een ruil met een bepaald goed (wat ik duidelijk omschrijf), met de duidelijke vraag om met niets anders af te komen dan dat, en dan nog krijg je reacties van "mijn richwood tegen jouw fender met wat geld extra"? Een paar keer kan dit grappig zijn, maar op den duur loop je daar de muren van op!
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door (>',')> Bekijk bericht
    Er worden momenteel zeer mooie "replica's" aangeboden op gitaarmarkt?
    Grrr... Heb ik 'm net verjaagd van marktplaats...

Senior Member

Standaard

Ik heb er weer een! Ik ben mijn Junior aan het verkopen, krijg ik deze mail:

Volgens mij bied je een nepper aan. De contour van de lower horn lijkt in ieder geval niet te kloppen. Voeg een foto toe met de achterkant van de headstock, dan kunnen we het serienummer controleren.
    En als het dan al een echte mocht zijn, bij een overspray issie echt niet waard wat jij er voor vraagt!

.............

Ik snap dat mensen voorzichtig zijn, maar gelijk beschuldigen, dingen opdragen en zeuren over de prijs?!
    Hij kent me niet eens en heeft nog nooit de gitaar gezien.

(de gitaar was binnen 2 uur verkocht trouwens, aan een kenner)
    Laatst gewijzigd door Dirkdewaard; 31 oktober 2008 om 09:42
    Ik zoek een Firebird uit '63 of '64

Senior Member

Standaard

oei, als die van jou nep is, dan is die van mij ook nep waarschijnlijk..

Die Gibson importeur bij Nederland Muziek.. wie had dat gedacht...

Gas

Mensen, een koopje! :
    http://link.marktplaats.nl/202846051

Een Custom Les Paul, met allemaal "originele" Gibson onderdelen, waar een mooi Gibson logo op de headstock staat.

Wie 'm 't eerst heeft.

Senior Member

Standaard

Hahaha de inham in de headstock vergeten?!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten