Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 262

Discussie: Berispingen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hubert Bekijk bericht
    als eerste: Ik vind dat de mods het hier prima doen.

maar....bovenstaand bericht vind ik dan ook weer een voorbeeld van hoe het niet moet.
    Door te reageren vanuit de rol als mod op Swan net na een vrij persoonlijke aanval op swan van een mod geef je de indruk dat je wel toelaat dat mods zo'n taal mogen gebruiken en 'gewone' gebruikers niet. En dat geeft het gevoel van willekeur. Ik bedoel: Als mod had je ook Bert K kunnen aanspreken op zijn gedrag aangezien zijn reacties meer bedoeld zijn voor onderling PM....vind ik dan.

Ik heb ook al een paar keer meegemaakt (kan de concrete voorbeelden nu niet meer terugvinden) dat ik wat aan lezen was en ik niet begreep waarom iemand gebanned werd. Heeft denk ik ook te maken met verschil van interpretatie (Onderdeel van de systeemtheorie )
    Als dat voor mij geldt, geldt dat ook voor anderen.

Hierdoor kan een mod het nooit helemaal goed doen. Er is altijd wel een groep die het het niet eens is met bepaalde ingrepen of akties (een forum is net een maatschappij ). De mods hebben wel de verantwoordelijkheid om elke vorm van willekeur of partijdigheid te voorkomen.

Maar nogmaals: al met al vind ik dat dit forum goed wordt beheerd door de mods.

Voor zover mijn (enige) bijdrage in deze 'discussie'.

En ik heb dan weer vrij recente nare ervaringen met moderators publiek op de vingers tikken....af en toe weet ik ook even niet wat te doen hoor Maar je hebt gelijk, als je goed leest zie je wel dat ik Bert even (met een knipoog) laat merken dat zijn reactie eigenlijk niet door de beugel kan.

Standaard

He verdorie, we hebben een bugje....

Standaard

Had je een dubbelpost? Was laatst in offtopic ook al..

Ik vind dit echt een heerlijke discussie!! Morgen ga ik voor m'n tweede berisping, vandaag ben ik in een vrij rustige bui, forumtechnisch gezien.

Moderator

Music

@hubert:

Situatie:
    -Swan post verkeerd plaatje.
    -Bert verwijdert plaatje en berispt Swan.
    -Swan zuigt dagenlang in dit topic omdat -ie zijn zin niet krijgt over de mod-aktie die hij van bert heeft gekregen.
    -Dit topic is bedoeld om te discussiËren over het systeem, niet over de individuele aktie.
    -Bert is het goed zat en laat dat merken.

Mithrandir modereert hier in Algemeen. Dan is het aan hem om de persoonlijke aanvallen uit dit topic te houden en dat doet -ie dus ook. Als jij dan vindt dat -ie Swan een kusje had moeten geven en bert een veeg uit de pan, dan zijn we het niet eens Ik kan het ook niet 'partijdig' noemen of 'niet transparant'. Swan zeurt al dagen over een mod aktie. Dat hoort per PB te gaan.
    Het lijkt er wel steeds meer op dat mensen denken dat mods onaantastbaar zijn en dat we elkaars straatje schoonvegen. Dat is dus niet zo, we roepen elkaar regelmatig ter verantwoording in het moderator forum. Dat zien jullie niet, maar daar zijn we echt niet allen maar lief voor elkaar.
    Als je vragen hebt over een ban, krop dat niet op en maak geen vooroordeel: stuur een PB. Krijg je heus een bericht terug en dat stelt je mening misschien behoorlijk bij.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Had je een dubbelpost? Was laatst in offtopic ook al..

Ik vind dit echt een heerlijke discussie!! Morgen ga ik voor m'n tweede berisping, vandaag ben ik in een vrij rustige bui, forumtechnisch gezien.
    Nee, mijn post was de eerste van een nieuwe pagina en die is dan niet zichtbaar.

Ik kan je nu al wel gewoon je 2e berisping geven als je dat leuk vind?

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    we roepen elkaar regelmatig ter verantwoording in het moderator forum. Dat zien jullie niet, maar daar zijn we echt niet allen maar lief voor elkaar.
    Alleen voor dat modforum zou ik wel weer mod willen zijn.. Daar kunnen idd heeeele felle discussies worden gevoerd, erg mooi!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ik kan je nu al wel gewoon je 2e berisping geven als je dat leuk vind?
    Neeneenee, ik wil 't selluf doen!! Het wordt een verrassing..

Moderator

Standaard

Voorzover ik het heb kunnen volgen heeft Swan een berisping gekregen voor het beledigen van iemand en niet voor het plaatsen van een plaatje.

Wat de regelmatig terugkerende kritiek op de mods betreft: die kritiek komt vrijwel altijd uit dezelfde hoek en dat weten we nu wel. Ik ga niet zielig lopen doen, iedere mod heeft zijn fouten en onhebbelijkheden, maar als je niet een beetje gestoord bent houd je het geen week vol. En dan ga ik het maar niet hebben over de nachtelijke ellenlange PB's waar je veel tijd en moeite in steekt, met vaak geen enkel resultaat. Mensen die mailen dat ze huilend achter de computer zitten omdat ze worden gepest door een bepaalde kleine groep die daar kennelijk veel plezier aan beleeft.

En ik vrees dat sommige terugkerende kritiek ook wel te maken heeft met frustratie, Als je denkt dat het modschap je een bepaalde macht zal geven dan maak je en grote vergissing en je hebt een motivatie die haaks staat op wat het zou moeten zijn.

Toen ik een klein jongetje was zei mijn moeder: jochie, als je geschopt wordt is het zelden een renpaard, het is meestal een ezel en als je overreden wordt is het door de strontkar. Ma overleed in 1973 maar ik hoor het haar nog zeggen.

Als ik last mocht hebben van grootheidswanen en pompeuze neigingen, so be it en dat zal niet veranderen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    Op dit moment heb ik het idee dat elke opmerking die het gedrag van mods aan kaak stelt per definitie off limits is.
    Dit vind ik zelf met een bakkie op nog wel een vreemde observatie in een onderwerp over moderatie van dik 200 posts en lopend .

Senior Member

Standaard

Bert en grootheidswaanzin?

Jongens, wanneer accepteren we nou eens dat er mods nodig zijn om een forum van deze omvang fatsoenlijk te reguleren? Het gaat hartstikke goed hier. Wees blij met wat we hier hebben ipv te zeiken over machtsmisbruik en pompeus gedrag. Het wordt er namelijk niet gezelliger op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten