Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 134 van 1797 EersteEerste ... 34841241321331341351361441842346341134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.331 t/m 1.340 van 17961
    Senior Member

Standaard

Zie:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=98044

Ik vind er wel een vreemde tekst staan. En waarom de gitaar niet uit elkaar geschroefs mag worden...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik denk dat hij de gitaar niet uit elkaar haalt voor foto's.
    Maar inderdaad een rare advertentie, die kerel lijkt te lui om hele woorden uit te typen ofzo.

Senior Member

Standaard

Nee, da's gewoon ouderwets. Uit de tijd dat je nog per letter moest betalen om een advertentie in de krant te hebben.
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

Standaard Gibson les paul standard faded

Heeft deze een headcrack gehad ? Zie bij de nut.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rooiedirk Bekijk bericht
    Heeft deze een headcrack gehad ? Zie bij de nut.
    Het serienummer v/d gitaar is : 0194550514, is niet te vinden op guitar dater project.com.
    Link v/d advertentie : http://link.marktplaats.nl/202696674

Senior Member

Standaard tjsa...

Ok, hij is er wel eerlijk over. Maar toch...

Wie weet wanneer zo'n gitaar als 'echt' verkocht gaat worden. Ik blijf het er niet mee eens zijn dat dit soort namaak open en bloot verkocht kan worden.

http://link.marktplaats.nl/203443741
    Gibson Les Paul 1990, Wine Red, Fender 1951 Nocaster Customshop (2010 reissue, relic), Fender acoustisch, Samick strat, Marshall vs265

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door losjansen Bekijk bericht
    Ik blijf het er niet mee eens zijn dat dit soort namaak open en bloot verkocht kan worden.

Je mag hier aangifte van doen bij de politie. Het is gewoon verboden in Nederland.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Niet zozeer twijfel over de gitaar in de advertentie (die is gewoon 100%)http://link.marktplaats.nl/202676344

Maar wel over de bieders, ik begrijp dat iedereen zijn spullen zo goedkoop mogelijk wil aanschaffen, maar waneer je met zulke bedragen begint te bieden (eeste bod 65,-), bied je volgens mij om het NIET te willen hebben. (Adv. is maar een willekeurig voorbeeld, en viel mij op vanwege mijn voorliefde van jaren '80 Squier's)

Iedereen kan op internet de waarde van iets terug vinden, men hoeft dus niet te zeggen dat het "onwetendheid" is.

Ik ken de verkoper overigeens niet, ik wou dit alleen even kwijt omdat iedereen zich wel druk maakt waneer er een copy word aangeboden, maar niet over die grappenmakers die voor een appel en een ei op de eeste rang willen zitten.
    Geen enkel probleem, je kan soms echt mazzel hebben.
    Waar ik wel schijt ziek van wordt is die gasten die denken dat ze dan nog recht op antwoord op een mail hebben. als je niet serieus biedt prima, maar verwacht niet dat je ook serieus genomen wordt.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door losjansen Bekijk bericht
    Ok, hij is er wel eerlijk over. Maar toch...

Wie weet wanneer zo'n gitaar als 'echt' verkocht gaat worden. Ik blijf het er niet mee eens zijn dat dit soort namaak open en bloot verkocht kan worden.

tja lastig, hij is er heel duidelijk over dat het geen echte is maar inderdaad is de volgende verkoper van deze gitaar dat ook ?
    Overigens staat hij vaker op marktplaats met normale gear en komt heel betrouwbaar over, biedt regelmatig iets aan voor een eerlijke prijs.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Geen enkel probleem, je kan soms echt mazzel hebben.
    Waar ik wel schijt ziek van wordt is die gasten die denken dat ze dan nog recht op antwoord op een mail hebben. als je niet serieus biedt prima, maar verwacht niet dat je ook serieus genomen wordt.
    Tja. Dat kan je op 2 manieren zien.

Aan de ene kant ben ik zelf iemand die idd wel eens veel te laag biedt. Ik doe dat bijwijze van interesse tonen. Als de evrkoper idd graag wil vekropen en netjes een mailtje stuurt valt er direct over de prijs te praten. Is de eigenaar een dwark en reageert ie niet vindt ik dat niet erg. Ik heb vaak geld en hij niet .. hihi
    Als er een mailtje gestuurd wordt en het blijkt dat je goed met elkaar overweg kan en dat beide de nederlandse taal machtig zijn heb je toch een situatie van wederzijdsvertrouwen waardoor je eerder wat voor de ander doet en meer zekerheid hebt dat de afspraak ook daarwerkelijk doorgaat...

Aan de andere kant merk ik dat ook bij mij lage boden gedaan worden. Ik zoek dan altijd het dialoog en dat werkt. Mensen die idd gewoon geen interesse hebben en zomaar wat bieden haal je er uit en met mensen die echt graag willen nkom je uiteindelijk sneller aan een transactie. heel simpel.

Je kan beide stommertje lopen spelen en niks doen maar daarvoor heb je je moeite van de ad plaatsen toch niet gedaan. Zelfs bij Marktplaats zie ik het. Iemand plaats voor € 3,- een advertentie en reageert vervolgens niet op je bod... erg stom. Dan had je die ad beter niet geplaats.
    Natuurlijk begrijp ik dat je boos of verdrietig bent bij een te laag bod maar hoe jij je daarbij voelt is toch echt jouw probleem! komop wees een man en doe je best!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten