Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 12 van 27 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 262

Discussie: Berispingen

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ja maar....waarde moderator, uw reaktie is godwin waardig. Ik probeer enkel de discussie aan te gaan door enkele veronderstellingen aan te dragen. Ik ben niet van plan het gehele systeem te ondermijnen noch een revolutie te beginnen. Is dat niet waar dit subforum voor bedoeld is of gaat mij de strekking hiervan verloren?

geagiteerd jedoch hoogachtend!
    M.W.

Standaard

Maar je hebt wel een punt, het is een strafpuntensysteem, noem het van mijn part een strafblad. Dat was er vroeger niet, en dat doet wel onprettig aan.

Maar vergeet een ding niet, er is wel degelijk een verschil tussen iemand die een slechte dag heeft een een klotepost plaatst en iemand die regelmatig over de streep gaat. De eerste keer krijgt iemand een waarschuwing, hooguit, maar als iemand al verschillende keren gewaarschuwd is dan zijn we het op een moment wel zat, en dan komen er strengere maatregelen.
    Dat ging altijd met overleg in het modforum, maar nu zijn er die strafpunten dus. In feite ook niet veel anders dan vroeger, maar duidelijker voor iedereen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Standaard

Ik vind het eigenlijk vooral nog een hoop opgeblazen gezeur hoor. Zullen we het gewoon eens een tijdje uitproberen, kijken hoe het loopt en dan zal iedereen meemaken dat het allemaal meevalt. Zie het nou gewoon eens als een eenvoudig hulpmiddel om het de moderator iets makkelijker te maken, wat werk uit handen te nemen, want meer is het echt niet.

Om nou meteen te gaan refereren aan politie-staten, strafbladen, strafkampen etc. etc. Sorry hoor, maar ik vind dat toch erg overtrokken.

Moderator

Music

Godwin--waardig? Da's een heel matig budgetmerk gitaren hoor
    Serieus, ik weet niet waarom je nu zo overdreven quasi-intelligent aan het typen bent, dat doe je anders nooit. Morgen verder...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Godwin waardig, dat is zijn manier om heel subtiel duidelijk te maken dat hij je een nazi vind....

...zijden handschoentjes he...

Senior Member

Standaard

Ik verbaas me er altijd over dat sommige mensen een forum zien als een soort heilzame vrijstaat met een volledig transparante democratie.

Grappig om te zien dat sommige mods dat ook hebben, maar dan in minder mate weliswaar. Totdat regels worden gepubliceerd en er vraag en uitleg door de forum slaven wordt ge-eist, dan weet de mod het weer!

Als je het niet ermee eens bent dan heb je in feite maar 1 recht en dat is je recht om naar een ander gitaarforum te gaan.
    Of gewoon veel posten zonder teveel gekkigheid en dan mod worden en de regels aanpassen

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Maar je hebt wel een punt, het is een strafpuntensysteem, noem het van mijn part een strafblad. Dat was er vroeger niet, en dat doet wel onprettig aan.
    Bravo als dit kan toegegeven worden en ik mijn gelijk hiermee bevestigd kan zien hoef ik ook niet bang te zijn dat er in iedergeval eerst overdacht zal worden eer er sancties worden opgelegd.

Maar vergeet een ding niet, er is wel degelijk een verschil tussen iemand die een slechte dag heeft een een klotepost plaatst en iemand die regelmatig over de streep gaat. De eerste keer krijgt iemand een waarschuwing, hooguit, maar als iemand al verschillende keren gewaarschuwd is dan zijn we het op een moment wel zat, en dan komen er strengere maatregelen.
    Dus met vuur spelen is op blaren zitten.

Dat ging altijd met overleg in het modforum, maar nu zijn er die strafpunten dus. In feite ook niet veel anders dan vroeger, maar duidelijker voor iedereen.
    Als dit zo blijft zijn jullie al verder dan ons rechtsysteem welke gebaseerd is op het patriarchale systeem. Wat ons kan behoeden voor onodigheden.

Blijft er dan ook nog iets over als een soort van "mexico" zoal off topic dat was of veranderd dat ook en zijn wij voor het uitschelden en dergelijke nu verplicht een PM te sturen of nog gekker ons moeten aanmelden bij geenstijl.nl ??

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Ik verbaas me er altijd over dat sommige mensen een forum zien als een soort heilzame vrijstaat met een volledig transparante democratie.

Grappig om te zien dat sommige mods dat ook hebben, maar dan in minder mate weliswaar. Totdat regels worden gepubliceerd en er vraag en uitleg door de forum slaven wordt ge-eist, dan weet de mod het weer!

Als je het niet ermee eens bent dan heb je in feite maar 1 recht en dat is je recht om naar een ander gitaarforum te gaan.
    Of gewoon veel posten zonder teveel gekkigheid en dan mod worden en de regels aanpassen

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je post moet interpreteren Is het nou positief over de moderatie, of niet?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ik vind het eigenlijk vooral nog een hoop opgeblazen gezeur hoor. Zullen we het gewoon eens een tijdje uitproberen, kijken hoe het loopt en dan zal iedereen meemaken dat het allemaal meevalt. Zie het nou gewoon eens als een eenvoudig hulpmiddel om het de moderator iets makkelijker te maken, wat werk uit handen te nemen, want meer is het echt niet.

Om nou meteen te gaan refereren aan politie-staten, strafbladen, strafkampen etc. etc. Sorry hoor, maar ik vind dat toch erg overtrokken.
    HAHAHA dat is dus echt diskuzeuren op niveau....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Godwin--waardig? Da's een heel matig budgetmerk gitaren hoor
    Serieus, ik weet niet waarom je nu zo overdreven quasi-intelligent aan het typen bent, dat doe je anders nooit. Morgen verder...
    Hehehe quasi inteligent, ben gewoon op dreef. Is iets wat ik eens heb overgehouden na ettelijke bezoeken aan diverse rechters. Plus een jaartje misplaatste rechtenstudie aan de O.U.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Godwin waardig, dat is zijn manier om heel subtiel duidelijk te maken dat hij je een nazi vind....

...zijden handschoentjes he...
    In z'n algeheelheid vrij en gemisintepreteerd.

GRTS
    M.W.
    Advocaat van de duivel!

Senior Member

Standaard

In de categorie nazi-symbolen, kennen we deze nog?

Ik zie de nazi niet, maar ik ben dan ook geen mod. Het overspannen gedrag van mods onderling begint mij nu toch een beetje te irriteren. Zelf vond ik het bovenstaande plaatje terechter dan het doelloze gescheld wat je normaliter veel vaker tegenkomt. Dat laatste zie ik zelf als een groter probleem, als mensen schelden om het schelden dan betekent dat voor mij vooral dat ze verder niets te melden hebben.

Ik kan zelf niet goed inschatten waar mods allemaal mee te maken krijgen en of er de laatste tijd daadwerkelijk veel problemen/escalaties zijn geweest. Zelf vind ik het al een hele tijd erg goed gaan We zullen wel zien wat het nieuwe systeem ons brengt, het lijkt mij vooral belangrijk wat mods er van vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten