-
21 oktober 2008, 14:42
Klopt, maar als ik een tip mag geven, en ik weet dat sommigen het hier niet mee eens zijn, dan is het toch wel om gewoon topgereedschap aan te schaffen. Ik heb de laatste 2 jaar twee keer hiervan afgezien en heb hier twee keer spijt van gekregen. Eerste keer was een lintzaag van ferm of heet dat spul ook al weer? Die heb ik na een dag al weer teruggebracht, wat een absolute troep is dat.
Tweede keer was een excentrisch schuurmachinetje van Bosch, eigenlijk een prima ding, geen troep dus, maar het lag toch net niet lekker in de hand, en op een of andere manier had ik het met dat ding na een uur of 15 wel gehad. Toen heb ik een Milhawkee aangeschaft en een italisch handpalmmodel op lucht en dat is dan wel duurder maar ook wel weer zoveel beter. Maar ik begrijp dat voor sommigen het gewoon geen optie of keuze is om geld te besteden aan duur gereedschap en ik weet dat sommigen met goedkoop gereedschap prachtige dingen maken hier op het net dus...
Dus voor mij alleen echt goed gereedschap, gaat de rest van je leven mee dus uiteindelijk ben je dan nog het goedkoopste uit hoop ik dan maar te geloven.....
Regels voor berichten