Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 86 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 852

Discussie: Ibanez club

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CTMK
    hallo allemaal, ik wil graag een ibanez 470 kopen ik ben er helemaal weg van, maar er is een probleem, de kleur die ik wil verkopen ze nergens in nederland :S

hier verkopen ze alleen ice blue en zwart..

weet iemand een goede site voor de transparent lavender versie?
    Het model wat jij denk ik bedoelt is de S470DXQM TL, dat is dus in feite al een ander model dan de huidige S470 die alleen in BK en IB te krijgen is.
    Deze dus:

Dat is een 2005/2006 model dus niet meer te krijgen. Een goede site om toch een 2006 S470DXQM TL op de kop te tikken is eBay, of je zoekt even op google naar S470DXQM TL, misschien dat ze 'm nog ergens op voorraad hebben.

Een alternatief die wel leverbaar is in Nederland met een soortgelijke uitstraling is de S670FM:

Of je kan kijken of je ergens aan de Amerikaanse S470DXQM BLB kan komen, die lijkt er erg op:

(N.B: Ibanez heeft voor verschillende werelddelen soms andere modellen zoals deze alleen voor de VS, deze is dus niet (normaal) in de NL'se winkels te koop als het goed is, maar dat weet je nooit. Misschien moet je 'm importeren via een Amerikaanse site)

Dit zijn allebei 2008 modellen dus dat moet kunnen lukken. Je kunt ook wachten tot ongeveer februari volgend jaar, dan komt er misschien weer een andere S uit die je belangstelling trekt. Ik vind het overigens wel topgitaren.

Senior Member

Standaard

yay!

Nou dat zal ik is ff zeggen.

ik heb een Ibanez Afs 75 T (voor plaatje zie google afbeeldingen). Prachtig ding met vette metalen tremelo. nadeel was dat ie snel vals ging. maar na me boven kam hebben onder getekend met een potlood en me brug wat beter te hebben afgesteld speelt ie weer lekker zonder al te veel vals te worden.

nou ik speel met een paar bos pedaaltjes (blues driver/ Flanger), een goedkoop behinger ding en een jimi wahwah over een orange versterker. de orange crush 30R met vette reverb. en ik speel er rock en country muziek mee. vooral dat laatste.

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Hoe heet die kleur?

Senior Member

Standaard

Purple Chameleon (PCM)

Standaard

Ik heb een ibanez arstar al100jr. Met dimarzio en seymour duncan pickup, is er nog iemand anders met zon gitaar? Naar mijn weten zijn ze vreselijk zeldzaam. Een basswood solidbody met een bolle dunne holle maple top en een blok in het midden waar de pickups in zitten, verbinding top en onderkant. Een wizzard achtige hals. In 1987 gebouwd in japan, niet in een ibanez fabriek.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgileGhost Bekijk bericht
    Meer pics van die Iceman!
    U vraagt, wij draaien!

Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard Grootste Ibanez collectie van de hele wereld??

Senior Member

Standaard

Wel een zeer zieke collectie in ieder geval, dan moet de lol er wel een beetje vanaf zijn.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten