Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Een sticky voor beginners-soundclips?

Aantal stemmers
440. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja lijkt me leuk, al zou ik er niet in willen posten

110 25,00%
  • Ja tuurlijk, ik post ook mijn soundclipjes!

192 43,64%
  • Ja prima, maar ik ben geen beginner dus is het niet van toepassing voor mij

100 22,73%
  • Nee flikker op met die rotzooi

38 8,64%
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 41 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 402

Standaard

Knippen en plakken ik zou niet weten hoe dat moet.
    ik heb gewoon mn gitaar versterkeruitgang direct op de line in van de geluidskaart gedaan. Met mediaplayer de backingtrack gestart en met de standaard windows geluidinstellingen het zaakje een beetje in verhouding gebracht.
    Daarna het nummer een keer of 6 in 1 keer opgenomen en de beste van de opnames hier nieer gepland..
    Hahah de meeste opnames gingen in het begin als mis doordat ik eerst het ene en toen het ander programma moes starten en toen ook nog mn plectrum pakken haha te laat telkens dus.

het moeilijkste vind ik zelf nog wel het benden omdat ik deze bij het uitsterven van de toon nog niet echt zuiver kan houden.

Senior Member

Standaard

hehe een eigen nummer expirimentje na het kijken van de serie prison break vanavond

http://home.casema.nl/dick.vanleeuwe...here_strat.mp3

Er schort nog heel wat aan het nummer... Het is gewoon een soort snapshot van waar ik mee aan het rommelen was in ableton. Maar aangezien ik nog nooit eerder een eigen nummer zelf heb bedacht wilde ik dit toch even delen.
    Mijn excuses alvast voor de crappy valse zang

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

leuk hoor savale!

Standaard

Ik ook maar eens? Speel nu een jaartje, voornamelijk fingerstyle. http://media.putfile.com/Redemption-song-78

Senior Member

Standaard

Hey Bass Thanks! Heb je misschien nog tips voor me?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GetnFunky
    Ik ook maar eens? Speel nu een jaartje, voornamelijk fingerstyle. http://media.putfile.com/Redemption-song-78
    Je gitaargeluid valt een beetje weg, maar ik vind het wel erg netjes gedaan! Je hebt ook echt een mooie stem! Kwa zang zit je er alleen soms net tegen aan heb ik het idee.
    Wel erg knap wat je laat horen! Ga zo door!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savale

Je gitaargeluid valt een beetje weg, maar ik vind het wel erg netjes gedaan! Je hebt ook echt een mooie stem! Kwa zang zit je er alleen soms net tegen aan heb ik het idee.
    tips? gewoon lekker doorgaan, veel spelen, experimenteren, opnemen, luisteren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savale

hey thx! Ja, ik neem op met Beyerdynamic Opus 39, en een goedkoop behringer pre-ampje. Het is lastig om gebalanceerd geluid op te nemen. De Mic zit namelijk dichter bij mn mond. Of ik moet heel hard gitaar gaan spelen, waardoor ik mezelf niet meer hoor.. Wel leuk moet ik zeggen, jezelf begeleiden

Ik heb een vrije lage stem, zelfs dit was hoog voor me! haha, daarom klinkt het soms knijperig.. Ik zat precies op mn stembreuk
    Laatst gewijzigd door GetnFunky; 15 november 2007 om 17:38

Standaard Soundclip Indie/britpop covers

Hallo allemaal,
    Hier een paar filmpjes van onze band, die we nu zon anderhalve maand geleden gestart hebben, met mensen die allemaal niet veel langer dan een jaar gespeeld hebben. Ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden, en tips voor verbeteringen: Graag!

http://youtube.com/watch?v=MLmbLHcXbhk
    http://youtube.com/watch?v=lOysJap3ilM

P.S. de cover van I Bet That You look good on the dancefloor is vrij slecht dus die heb ik maar niet genoemd:P

Koen
    Gear:
    Squier Strat(met upgrade, van GFS ed.)
    Fender CD 60 Acoustisch
    Vox AD30VT
    Ibanez AFS75T Red

myspace.com/orangemaplewood
    orangemaplewood.hyves.nl

Senior Member

Standaard

Klinkt lekker! Het enige dat me opvalt dat iedereen nogal met zichzelf bezig is... Dit komt ook denk ik omdat iedereen zit. Zorg ervoor dat iedereen zijn eigen stuk blind kan spelen en ga lekker staan, dan kunnen jullie er denk ik nog meer gevoel in leggen.
    Hehe als bandnaam: The Kooks coverband?
    Laatst gewijzigd door savale; 23 november 2007 om 09:05

Standaard allemaal virtuoZen

Na wat opnames te hebben beluisterd begin ik de moed te verliezen ooit nog een stukje gitaar te kunnen spelen. Ik speel al zowat 10jaar (zeker niet intensief) en nog steeds lukt het me niet om een volledig liedje mee te spelen. M.a.w. verder dan een "medley" raak ik niet. Ik ben dan ook op latere leeftijd begonnen (23jaar). Nu heb ik sinds 6 maand een luxe job, moet nog 16 weken werken per jaar, en heb voor mezelf voorgenomen wat theorie te leren. Hopelijk lukt het me, nu ik wat meer kan spelen, ooit eens een "demo" te kunnen posten die enigsins het luisteren waard is.
    Nogmaals op het forum bruist het van talent. Als ik zie wat de gemiddelde gitarist na 2 jaar kan moet ik besluiten dat ik totaal geen talent heb. Doe zo voort en er wachten jullie vele leuke optredens.
    DBD

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten