De 1 diode (zener diode) of 2 diode versie zijn allebei origineel. Zvex heeft dit in de loop der tijd zelf aangepast. Net als de 1M en 10M versie, meen ik.
De diodes hebben als doel de mosfet te beschermen. Of je dat nu met 2 diodes of 1 zenerdiode doet maakt niet uit.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers