Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 342 van 1214 EersteEerste ... 242292332340341342343344352392442842 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.411 t/m 3.420 van 12136

Standaard

3 woorden: what the f*ck Echt een fanatiek pedalen verzamelaar!
    www.icaros.nl

drap
    Guest

Standaard

Zou wel stijl zijn op het podium, zo'n kast als pedalenplank.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Zou wel stijl zijn op het podium, zo'n kast als pedalenplank.
    Haha, "zeg schat die schoenenkast waar je het steeds over hebt, zullen we die toch maar aanschaffen"?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Doet me denken aan een vraag die ik kreeg toen ik 2 pedalen ahter in mn top had geschroefd... Moet je die dingen nou aantrappen als een ninja? (of zoiets was de strekking...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vox
    snel kunnen switchen.. maar zal toch wel een selectie maken???
    Of hij verzamelt gewoon zonder ze tijdens een optreden te gebruiken
    Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.

Gezocht:
    Carl Martin Red Repeat
    Korg DT-10 Tuner

Standaard

Hij is bijna af. Zie hier m'n pedalboard. Het bord meet aan de buitenzijden 55 x 35 cm en is daarmee volgens mij redelijk compact. Tuurlijk kan het kleiner, maar een wah en volume pedaal gebruiken nou eenmaal vele ruimte. De routing: Volumepedaal (tuner op tuner out -> Dod 250 -> wah -> Barber LTD SR -> Amdek Flanger -> Cleanboost.

De bedoeling is dat naast de Amdek nog wat komt, maar op het moment weet ik nog niet wat.. hele zwikkie wordt met een boss adapter gevoed die max 200 mA levert, niet bijzonder veel dus. Kabels zijn van tasker, pluggen van newtone. (Die van m'n tuner moet uiteraard nog vervangen worden).

Het plankje waar de flange en tuner op staan, staat nog niet vast. Ik weet nog niet hoe ik dit ga doen. Of ik wil hem vastplakken met klitteband, net als de rest. Of toch maar schroeven, iemand een beetje ervaring met plankjes vastzetten met klitteband? Tis wel lekker snel, maar steviger..?!

Foto's:

Laatst gewijzigd door Nielsje; 6 oktober 2007 om 15:44

Senior Member

Standaard

Ziet er erg mooi strak uit!

Persoonlijk zou ik hem gewoon vastschroeven. Veel steviger natuurlijk, en het lijkt me ook niet zo van belang dat je dat plankje er af kan halen...

Begin november ga ik mijn pedalboard ook eens afmaken. Ik zeg dat al een jaar, maar nu moet het ook echt een keer gebeuren!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Standaard

Ik heb het plankje ook met klittenband vastgezet (zie foto van mijn board een paar posts terug). Blijft lekker op z'n plaats zitten. Maarja, bij mij zit het ook in een case wat meer steun rondom levert. Voor mij werkt het tenminste.
    De voeding is eronder weggewerkt en toch makkelijk bereikbaar indien nodig.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen

byoc drop in wah=>byoc phaser=>xotic rc=>xotic bb=>xotic ac=>radial bigshot dubbele tb-looper=>vox ac15

Plank past precies in een oude laptop schoudertas.
    Ik vraag me af: wat doe ik toch verkeerd
    Zo compact kan het dus ook en het klinkt ongetwijfeld super. Jij speelt natuurlijk ook zittend neem ik aan, dat scheelt ook wel qua opstelling, dan kan het iets krapper. Als je staat vind ik iets ruimer wel prettig.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Ik vraag me af: wat doe ik toch verkeerd
    Zo compact kan het dus ook en het klinkt ongetwijfeld super. Jij speelt natuurlijk ook zittend neem ik aan, dat scheelt ook wel qua opstelling, dan kan het iets krapper. Als je staat vind ik iets ruimer wel prettig.
    Ja, mijn flightcase is ook veel te groot. Maar ik laat geen ruimte onbenut, maak wel wat vakjes voor kabels, eventueel Wireless erin, .....hmmm ......, vakje voor een flesje, misschien nog een camera'tje in verwerken om achteraf te kijken hoe het publiek voor mij stond te kwijlen, en wellicht past mijn gitaar er ook in...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten