Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 80
    Banned

Standaard Madamp/musikding ervaringen topic

Een ander topic ontspoorde, omdat ik, en een aantal anderen hun frustraties/ervaringen wilde delen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
    Na lang wachten.....heeeeel lang wachten is hij er nu!!!
    Vrijdag heeft de DHL eindlijk mijn ouderlijk huis gevonden en mijn Madamp A15 gebracht. Bezorgen heeft uiteindelijk 1,5 maand geduurd omdat ze mijn huis niet konden vinden
    Uiteindelijk heeft Klaus het opnieuw opgestuurd en 2 dagen later was hij er, hij heeft gelijk de MK2 in plaats van de MK1 opgestuurd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Bij mij is het verhaal net zo vreemd. 21/08/2007 besteld, en nog niet verzonden. Heb Klaus de afgelopen 2 1/2 week eindeloos gestalkt met mails vanaf mijn email, mails vanaf de musikdingsite en en het forum.

Klaus zegt gewoon glashard niets ontvangen te hebben en dat er problemen waren met de OT. Vandaag wordt alles verzonden (net zoals 3 weken eerder al gebeurd zou zijn)

Wordt er een beetje moe van (na 2 eerdere verkeerde bestellingen) Jammer dat hij de enige is de Madamp levert. Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem. Ben het zat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
    Is inderdaad klote, als hij zegt niks te hebben ok, dat kan. Maar als hij dan toezegt het op te sturen en dan nog niks ontvangen, dat is gewoon een klote streek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
    Ik sluit me aan bij het verhaal van G.G. Ik heb 18-08-07 mijn bestelling geplaatst, en in een mail van twee weken geleden heeft hij gezegd het handeltje al te hebben opgestuurd....yeah right..NOT!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
    vreemd dat er zoveel problemen zijn met Klaus. Ok, ik wacht ook nog steeds op pluggen die 6 weken geleden aan moesten komen, maar Klaus moet ook op leveranciers wachten. Dat pakketjes niet aankomen ligt ook niet altijd aan hem he. De post is nu ook niet de best georganiseerde bende ever, en daar kunnen ook fouten gebeuren.

Ik heb gisteren bij musikding besteld, ik ben ook benieuwd hoe het zal lopen, maar gun Klaus toch eens een beetje vertrouwen. Als hij die zaak alleen runt, dan heeft hij hopen werk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
    Hij zal het wel druk hebben inderdaad, helemaal als ie een van de weinigen is die zulke betaalbare kitjes verkoopt en aangezien er telkens meer mensen zijn die zo'n project beginnen.
    Ik weet ook uit ervaring wat een gedoe het is om alle onderdelen bij elkaar te krijgen.
    Maar als ie zoveel problemen heeft en de aanvragen niet meer bij kan benen dan moet ie wat aan zijn organisatie veranderen, want anders heeft ie straks allemaal boze klanten.
    Hier kunnen we onze ervaringen, tips etc delen.

Senior Member

Standaard

Citaat:
    Hi Iwan,

didn´t you get my email from 18th of September? Two weeks ago some
    parts I have received for the kits were of a very poor quality, so
    shipment got delayed again. I was offering you some parts you perhaps
    could use as a compensation for the long waiting time, so can you need
    something to build your amp? A multimeter or perhaps some other tools?
    Please tell me!

Your order will be shipped today! You can find the documents for your
    amp kit attached to this eMail, have fun reading in the meantime! I hope
    you still have fun building after all this trouble!

Best regards

Klaus

En inderdaad ik heb zijn email van de 18e niet ontvangen! Ik heb als compensatie een "Booster" of een "Volume Schalter" bouwpakket voorgesteld. Ben benieuwd of die dat gaat doen...
    G.G. heb jij dit emailtje verstuurd op de 18e van Klaus eigenlijk wel ontvangen?
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Senior Member

Standaard

hebben ze email-server-problemen? te veel klanten? te weinig tijd? Hij doet het naast een reguliere baan meende ik van m gehoord te hebben. In ieder geval duurde het bij mij met bestellen ook gruwelijk lang en emailen was een drama. Natuurlijk wel aangekomen, maar met een switch te weinig. Maar laten gaan want weeer die ellende had ik geen zin in.
    1 was genoeg, maar 2 zoveel mooier

Senior Member

Standaard

ooit eens wat besteld, levertijd was 5 wk ofzo, niet normaal.

reageert niet altijd even snel op mails.

Soms was de bestelling niet compleet.

Kben zelf (nog?) geen amp-bouwer, maar bestelde spul voor effecten. Doe ik sindsdien bij Newtone. Prima service, snelle levering, goed contact. Zo kan het ook.

Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

Senior Member

Standaard

Ik heb een jaar geleden een G2 besteld en af en toe eens wat onderdelen.

De tube8 speaker waren door leveringsproblemen bij Celestion niet bij Musikding, dus ruilde hij die gratis om naar een tube10. Netjes en met goede communicatie.

De G2 zelf kreeg ik volgens mij na een weekje of wat. Ik begrijp best dat als je een booming business hebt dat je voorraad wel erg snel opgaat, en een amp bestaat uit veel onderdelen. Dus ik moest even wachten, pech.

De transformator bleek defect te zijn. Ik heb hem teruggestuurd en een nieuwe ontvangen.

Problemen waar Klaus dus niets aan kon doen. Maar als ik jullie zo hoor wacht ik nog wel even met bestellen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
    G.G. heb jij dit emailtje verstuurd op de 18e van Klaus eigenlijk wel ontvangen?
    Nee, niet ontvangen van hem.

Net wel dit "compensatieaanbod" gekregen van Klaus. Dat vind ik wel weer heel erg netjes van hem. Hulde!!!

Hi Joris,

I just have scanned my spam filters, there was indeed a message from
    you. it somehow got stuck in there, I have to work on this!

Can I send you some items you can use for building your amp as a little
    compensation for the very long waiting time? Perhaps a multimeter or
    some tools? Just tell me, I will add it!

I hope you still have fun building your amp after all this trouble!

Best regards

Klaus

Erg netjes, maar ik maak er maar geen gebruik van.

Senior Member

Standaard

Ik heb ook goede ervaringen met Klaus, het is niet perfect maar hij lost het meestal weer netjes op

Senior Member

Standaard

Bij mij heeft het dus erg lang geduurd.
    20-6 besteld en vorige week het laatste onderdeel binnen, dus zeg maar 3 maanden. Klaus heeft het dus uiteindelijk wel voor elkaar gekregen maar hij heeft mij dus verdorie niets aangeboden zoals Meneer I. en G.G.
    Had ik toch ook wel aardig gevonden *lol*, ben ik dus toch te aardig geweest in de mails

Ik heb wel het vermoeden dat hij dingen zegt die niet helemaal waar zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat bij 3 verschillende mensen een pakje niet aan komt (bij is de 3e pas aangekomen volgens wat hij zegt), lijkt me uiteindelijk een redelijke kostenpost, maar das mijn idee misschien heb ik het wel mis.

Verder ben ik wel tevreden met de spulletjes.

Arjo

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
    Ik heb wel het vermoeden dat hij dingen zegt die niet helemaal waar zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat bij 3 verschillende mensen een pakje niet aan komt (bij is de 3e pas aangekomen volgens wat hij zegt), lijkt me uiteindelijk een redelijke kostenpost, maar das mijn idee misschien heb ik het wel mis.

Verder ben ik wel tevreden met de spulletjes.

Arjo
    Bij mij is een eerdere bestelling ook nooit aangekomen (wordt gezegd), vreemd dat dat nou net bij musikding was. Heb al heel veel via ebay/GFS/Marktplaats/Tonefactory/Warmoth/Stewmac/Tubetown?Newtone en weet ik veel wie nog meer besteld. Altijd kwamen mijn spullen aan, alleen nu net niet.

Na vandaag een emaildiscussie te hebben gehad, is mijn spul nu op de post. Kan haast niet wachten tot het binnen is. Ik ben pas blij als het hier in huis is en ik de onderdelenlijst gecontroleerd heb.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Na vandaag een emaildiscussie te hebben gehad, is mijn spul nu op de post. Kan haast niet wachten tot het binnen is. Ik ben pas blij als het hier in huis is en ik de onderdelenlijst gecontroleerd heb
    DITO!

@Arjo,
    door wie werd het pakket eigenlijk bezorgd? TNT, DHL, Intrapost, anders..?
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten