Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
ik kan zo op het oog een mooie les paul traditional kopen voor 1750.00 incl. koffer is dat wat
hebben die modellen mindere punten waar ik op moet letten of beter naar een standard kijken.
Ik zou zeker ff op de neck letten. Ik weet niet precies wat ze in 2015 allemaal gedaan hebben op welke gitaar, maar naast de commotie over het lettertype Les Paul en de 0-fret hoorde ik ook wat over brede halzen. Maar dan écht brede halzen. Dat moet je wel liggen natuurlijk.



Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
Wat is er mis dan met die printplaat?
Ik heb een 2008 Standard en die heeft ook zo'n printplaat. Met de plaat zelf is niks mis, maar de potmeters die erop zitten zijn echt zó bizar slecht. Als je ze dichtdraait gebeurt er tussen 10 - 8 vrijwel niks en ineens ben je heel je geluid kwijt.

Inmiddels is mijn pick-up switch moeilijk aan het doen en zo ver ik weet zijn er geen after-market onderdelen verkrijgbaar die je zo ff op zo'n printplaat inprikt. Juist dat zou een mooi voordeel van zo'n systeem zijn als er iets kapot is of in het geval van de pots obv de slechte kwaliteit wil upgraden.
Omdat ik nu zowel de pots, de switch als de output wil vervangen overweeg ik wel 'm compleet opnieuw te laten bedraden.