Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Threaded View

  1. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ik heb niet de Neural DSP Gojira plug-in (wel andere Neural plugins) en ik gebruik Reaper. Binnen Reaper ziet de plugin er bij mij net zo uit als in je 2e screenshot, qua knoppen links onderin beeld. De audio settings waarvan jij aangeeft dat ze buiten beeld vallen zie je niet als je de plugin laadt in een DAW. Alleen als je de plugin standalone opstart, buiten de DAW om, dan zie je die extra settings knop.

    Ah ok, helder, bedankt. Issue zal met andere DAWs wellicht hetzelfde zijn dan. Doordat ik niet de optie heb om ASIO aan te zetten in de Neural DSP interface IN Cakewalk komt er dus geen geluid uit bij mij
    .

    Binnen de DAW moet je de audio settings in je DAW instellen, niet in de plugin zelf.

    Ok, ik hoor wat je zegt. Klinkt vrij logisch. Dan is nu de vraag hoe doe ik dat. Ik ga eens googlen, hoewel ik verbaasd zou zijn als ik in cakewalk settings als ASIO, Audio naar focusrite USB ASIO, Audio buffer size etc kan instellen. Then again, why not.

    Ook de audiosettings, buffergrootte, audiodriver etc. blijven gewoon onthouden in de DAW. Als dat in Cakewalk niet zo is lijkt het me dat daar het probleem ligt.

    Bedankt allemaal voor jullie uitleg trouwens en sorry voor de late reactie. Ik ben een paar dagen zo intens teleurgesteld geweest dat de plug and play set up verre van plug and play is. Ik weet niet waarom ik zo intens gefrustreerd raak hiervan, maar wellicht heeft het er mee te maken dat ik al 8 uur bezig ben met lezen en proberen ahaha
    Laatst gewijzigd door pinchaholic; 30 december 2021 om 12:41

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top