Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
Ik heb een beetje een andere vorm van GAS. Wel eens gefantaseerd "wat als ik een gitaar mag uitkiezen voor duizenden euro's?" Nou dat is me nu gebeurd.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
Gefeliciteerd met je titel !
Maar uhh... je hebt geld, en nu ben je opzoek naar GAS ?
Allereerst gefeliciteerd ook met je titel! Ook verder sluit ik me aan bij Tuup; de volgorde lijkt wat omgedraaid. Als je iets tastbaars voor het leven zoekt snap ik dat je naar een gitaar kijkt, zou ik ook doen, maar uit ervaring weet ik dat niks zo veranderlijk is als de gitaar die het om dit moment helemaal voor je is. Dat zou het voor mij ook meteen lastig maken.

Zelf is mijn eerste liefde op gitaargebied een Luke en naast de Luke Blue die ik had wilde ik enorm graag de Black Sparkle. Er kwam er een jaar of vijf terug één voorbij, die heb ik gekocht en is sinds dien de gitaar waar ik bijna altijd op speel. Heb jij ook zoiets, dan zou ik het daar in zoeken. Ik die bijvoorbeeld dat je nu een aantal Tele's hebt waarvan een Baja en een Squier. Als Tele's jouw ding zijn en er nu budget vrij komt voor iets wat een blijvertje moet zijn zou ik met zo'n bedrag kijken naar of je daar niet een hele leuke van kan kopen. Zo'n dikke die je zelf eigenlijk niet zo snel zou kopen omdat vanwege de prijs, maar waar je wel heel blij mee zou zijn.