Op mijn tiende mocht ik me pa mee naar Jan Akkerman, die met Focus in het dorpshuis te Kapelle zou spelen. De rest van de band zou met de trein komen, maar had naar naderhand bleek anderhalf uur vertraging. Aangezien pa in de organisatie zat, mocht ik backstage rondlopen. Jan zat zenuwachtig in de kleedkamer te wachten. Ze wisten hem te bewegen om als zoethoudertje een half uur solo te spelen, want het publiek begon te morren en eiste zijn geld terug. Uiteindelijk arriveerde het andere driekwart van Focus. Thijs van Leer beweerde dat zijn dwarsfluit in de trein was gestolen. De lokale muziekvereniging schoot te hulp. Grappig, in die tijd zat het publiek nog de vloer.

Verder ken ik enkele jongens van Racoon al sinds hun schoolbandtijd. Barts band heette toen Sure as Hell. Stefan kwam ik vaak tegen in Podium 't Beest. Verder lang geleden met wat Bløf-jongens gespeeld. Peter Slager woonde bij mij om de hoek. Met Chris (rip) nog in een coverbandje gezeten. Tijdens de Umoja-tour een hangout met ze gehad in Dublin. Twee avonden stappen en heul veul drinken.

In het verleden nog wat interviews gedaan met onder meer Mark Foggo en Pat Travers. En recent twee nummers meegespeeld met Lee Towers tijdens een privéfeest.