Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenny Bekijk bericht
Sinds gister ben ik de eigenaar van een 'Northfield NF-F5S' :





Deze mando heeft een prachtige sound en speelt lekker!
Prachtige mandoline!!!! Heb er even op gegoogled, maar las veel positiefs !!!