Oorspronkelijk geplaatst door Glenny Sinds gister ben ik de eigenaar van een 'Northfield NF-F5S' : Deze mando heeft een prachtige sound en speelt lekker! Prachtige mandoline!!!! Heb er even op gegoogled, maar las veel positiefs !!!
Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk. https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers