Helemaal vergeten dat dit topic bestond! Maar mijn nieuwste experiment mag hier ook in: een hybride F-style-tele-mando-caster!
Ik vinnum leuuuk.... En deze heeft ook weer een eigen topic.
Helemaal vergeten dat dit topic bestond! Maar mijn nieuwste experiment mag hier ook in: een hybride F-style-tele-mando-caster!
Ik vinnum leuuuk.... En deze heeft ook weer een eigen topic.
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Favorieten/bladwijzers