Die haperingen waar je het over hebt klopt wel. Jij hoor het, 20 anderen niet . En voor mij vallen de haperingen nog binnen de toelatingsgrenzen .
dit werkelijk een van de domste dingen die je kunt zeggen als uitvoerend muzikant

tuurlijk ik ben dom fout ect
denk er eens goed over na want anders gaat dat "uitvoerend" heel erg lastig worden en dat heeft niks te maken met je gitaarspel maar alles met je attitude