Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laszloman Bekijk bericht
Dag dag, weten jullie ook iets waat ik mee kan opnemen (gitaar) voor windows 8? De behringer gaat maar tot windows 7
Dat geloof ik niet, volgens mij doet die het zonder specifieke driver gewoon goed als standaard USB-geluidskaart.