Oorspronkelijk geplaatst door laszloman Dag dag, weten jullie ook iets waat ik mee kan opnemen (gitaar) voor windows 8? De behringer gaat maar tot windows 7 Dat geloof ik niet, volgens mij doet die het zonder specifieke driver gewoon goed als standaard USB-geluidskaart.
TANK86
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers