Misschien nog een leuke voor het kleine/grote ergernissen forum: Al best wel wat afgemeten met mijn geodriehoek. Ik sta op en kijk een keer goed naar de door mij getrokken lijn en zie dat er een soort kronkel in zit. Ik denk, ben ik nou zo scheef? Ik trek nog een lijn, kijk daar ook nog een keer naar en zie tot mijn verbazing dat deze net zo'n rare kronkel bevat. Ik pak de geo op, kijk er een keer goed naar en kom tot de conclusie dat er een vrij aparte vervorming in de geo zelf zit. Geen ramp want ik had gelukkig nog voldoende spullen liggen waarmee ik netjes kon afmeten.

Maar goed, nou even serieus. Vandaag heb ik het gat gemaakt wat de verbinding maakt tussen de halspen groef en de bovenkant van de kop. Ik ben er uiterst tevreden mee. Hij zit echt netjes in het midden en komt precies uit in de groef. Eerst een keer met 6 mm en daarna met 8. Verder heb ik de gaten van de dots op de toets gemaakt. Die aan de zijkant doe ik later. Ik ben voorzichtig met een handboor aan de slag gegaan. Alle dots passen er netjes in. Mijn idee was (en dit is iets wat ik in de toekomst van plan ben om niet meer te doen) om alle dots er een keer in te doen om te zien of ze goed passen. Daarna om ze er allemaal weer uit te halen en erin te lijmen. Het enige probleem is dat 5 van de 10 dots zo goed passen dat ze er niet meer uit komen. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen.