Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fucko
Voor de nieuwsgierigen inspiratie voor dit nummer kwamen van: Bear in Heaven, Tame Impala en een vleugje Radiohead.
Tame Impala! Dan kan je bij mij al niets meer fout doen. Dat het hierop geïnspireerd was had ik niet zo in de gaten. Maar nu je het zo zegt, zeker waar je op het einde flink begint te fuzzen komt die invloed wel naar voren. Nog meer in "In Spirals".
Die vergelijkinkjes die je maakte met mijn stukjes zijn ook leuk ja. Echt magisch wat ze eind jaren '60 al allemaal konden voor dwazigheden.

En @Gus: als gezonde gitarist zou je van al dat soort merknamen toch moeten houden?!
Ik ben het wel roerend met je eens over die zogenaamde Bowie invloed. Wie is dat eigenlijk?
Als ik het zou moeten vergelijken met iets: Farflung. (check het album "A Wound in Eternity" en het nummer "Like It Has Never Been")

Na gitaarvrouwtje sta ik vooraan in de rij voor het aankomende album.

Loeters,

Merijn