Pas recentelijk ben ik me meer aan het verdiepen in singer-songwriters/acoustische muziek. Ik zoek dan wel de meest rauwe, donkere/depressieve exemplaren... Hebben mensen nog goeie tips? Het mogen natuurlijk ook jonge artiesten zijn, als ze maar een rauwe strot hebben! Ook zit ik niet vast aan 1 genre zoals je hieronder ziet. Gewoon type lege fles whisky, liefdes verdriet, gitaar, rauwe strot....de ellende moet eraf springen!
Aantal voorbeelden waar ik kippevel van krijg:
Johnny Cash
http://www.youtube.com/watch?v=o22eIJDtKho
Mike Ness (ok, hier met een band, maar wel het type muziek wat ik zoek)
http://www.youtube.com/watch?v=3Qp80yiXQNE
Brian Fallon
http://www.youtube.com/watch?v=LwYEC-wNL7s
Bruce Springsteen
http://www.youtube.com/watch?v=D_SxLsL3_tE




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers