Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
Nou vooruit dan, als je er een Tube Sreamer test hebt gedaan dan is het een tikje minder zinloos

Maar serieus, waarom koop je meerdere tubescreamers behalve om achter het verschil in geluid te komen. Met stacken ben je er met 2 ook wel lijkt mij zo. Ik wil niet zeggen dat er geen verschillen in zitten (de mijne is ook gemod) maar dan nog...
Fijn dat je het ietsje minder zinloos vindt!

Maar ook serieus: ik heb lange tijd pedalen verzameld, dus waarom geen Tube Screamers? ik kocht mijn eerste Tube Screamer al in 82, een nieuwe TS-9. En heb in de jaren daarna - toen alle gitaristen overstapten op digitaal rackspul ( 'want dat klinkt veel beter' )- alle ouwe shit overgenomen, gekregen of uit vuilnisbakken geraapt (letterlijk! ). En dan heb je op een gegeven moment gewoon een stuk of acht TS-en.

En kun je gaan vergelijken om zelf te zien of de internetguru's gelijk hebben. ( en dat hebben ze niet). Hoewel ik voor de laatste opnames een originele 808 gebruikte, blijft mijn favoriete TS de destijds nieuw gekochte TS-9 - een die we nu ongemod zouden noemen..

Maar als je het over zinloze verzamelingen wil hebben, laten we dan mijn stuk of twintig vintage wahwah's nemen!

( konijn is helaas nooit vintage geworden en inmiddels dood..)