Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 95

Threaded View

Senior Member

Standaard

Bias stond nog steeds ongeveer goed, dus het werd tijd om een keer te luisteren of hij het wel doet! En: ja, hij doet het!

Met de master vol open (alles op 10) hoor ik wel een 50Hz brom(metje) maar geloof me: master op 10 gaat nooit gebeuren, daar zijn wetten voor. Misschien dat dat wel afneemt als hij in z'n behuizing zit of niet bovenop m'n 4104 combo staat

Ik zal 'm komende week eens meenemen naar het repetitiehok om 'm te vergelijken met m'n stock 2204. In eerste instantie hoor ik al dat hij minder ruist maar dat kan ook door m'n loadbox komen en omdat ik nu maar 1 kabel van 3 meter heb gebruikt ipv 2x 6m + een stapel pedalen.

In eerste instantie zaten er 3 TungSol 12AX7's in, maar ik heb in V2 al een JJ ECC83S gezet. Daarmee klinkt hij iets dikker en 'plakkeriger'. De TungSol in V1 laat ik nog even zitten. Daar ook een JJ maakt 'm wat donkerer/modderiger. Dit zijn wel subtiele verschillen en ik kan niet ontkennen dat ik zelf vooroordelen heb over TS vs JJ.

Maar 1 fout in heel het project! Ik ben trots op mezelf Nu nog hopen dat de oude mankementen weg zijn, anders ben ik bang dat er in een trafo iets niet goed zit.
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 15 april 2012 om 15:54

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten