Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Threaded View

  1. #1

    Standaard

    Al maanden zijn we bezig met de opnames van onze eerste CD. We vorderen gestaag, het wordt een CD'tje met 8 tracks. Het zijn 5 eigen nummers. Bij drie nummers hebben we een bestaande melodie genomen.

    Maar goed, het is nog niet af, er moet onder andere nog gemixt en gemasterd worden.
    Om onze masteraar een ideetje te geven heb ik een proefmixje gemaakt in Reaper, en nu ben ik dus benieuwd wat jullie ervan vinden! Opbouwende kritiek en/of lofprijzingen zijn welkom!
    Alvast bedankt in dat geval.

    http://snd.sc/HAMqvQ
    Laatst gewijzigd door Baker; 12 april 2012 om 17:18

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top