Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
Voor zover ik weet werkt de Decimator echt anders dan conventionele gates en dus zou het wel een toevoeging kunnen zijn.
Het is een gate, dat is alles, really. Ik heb dat ding ook gehad en het is niets speciaals. Als ik een gate kan krijgen met treshold, ratio, attack en release controls of eentje met alleen 1 threshold knop, dan weet ik toch wel welke ik uiteindelijk ga gebruiken.

Nee ik wissel niet vaak van gear, ik ben nog niet klaar met opbouwen. Mijn basis heb ik gevonden (ENGL SE met ENGL speakerkast) en die blijft zo. Qua effecten ben ik nog niet helemaal klaar.
Ik heb de GT-6 gekocht als vervanging van GR4. Het zal niet veel beter zijn maar qua besturing en slepen is het wel heel erg fijn. En ik kan 'm voor minstens dezelfde prijs weer verkopen als ik dat zou willen.
Een Axe-FX Standard is inderdaad te duur. Verder lijkt het me best leuk om te hebben, maar dat zou dan i.p.v. de GT-6 zijn, want ik zou 'm alleen op repetitie gebruiken. Daar vind ik deze prijs niet voor geoorloofd. Simpel.
Okay, I see. Overigens, dat repeteren, is dat voor dezelfde band / act als waarvoor je die ENGL setup gebruikt? Zo ja, dan zie ik daar niet echt de logica van in. Als je optreed en repeteerd, dan wil je je geluid ook afstellen op het geluid wat je op het podium gaat gebruiken. Het lijkt me onconsistent om voor het repeteren een hele andere setup te gebruiken, voor dezelfde act, that is.

Ik gebruik low en high cut, maar daar wordt het niet warmer van. Wel doffer.
Kun je je delay-blok door je modulatie-blok halen? Zo ja, dan heb je dus dubbel zoveel filters om mee te werken en kun je dus ook daadwerkelijk gemoduleerde delays krijgen (nou ja, er zit dan geen LFO op de delay zoals bij de meeste analoge delays, maar je krijgt wel een vorm van gemoduleerde delay).