Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
@ME.: goed bedacht met die pedaaltjes. Ziet er erg netjes uit. Hoewel je wat flink wat ruimte nodig hebt.
De pedalen nemen nu 3HE in, dat is inderdaad één HE meer dan met een lade, maar achter de pedalen kan ik nu wel mijn PedalPower, mijn Nobels splitter en mijn Nobels MS-4 kwijt.

Dat alles samen zou ik sowieso minstens 3HE voor kwijt zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
Mooie engeltjes heren, heel netjes!

@ ME.: Gebruiks je de rolls als mixer voor een wet-dry setup?
Thanks!

De Rolls is idd als mixer voor mijn W/D setup. Hij mixt de signalen van mijn T-rex en TC delay en mijn TC G-sharp die allemaal parallel aan elkaar staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
Dat met die pedalen zo is eigenlijk erg slim! Meestal gebruik je een drawer, maar dit is eigenlijk een stuk handiger (voor 4 pedalen, ja)!
Ja, voor mij is dit erg praktisch. En deze pedalen hebben gelukkig allemaal een mooi formaat! Heb ook nog een MXR/CAE MC-402 boost achterin het rack liggen, had ik voor geen ruimte meer voor en aangezien ik die instellingen eigenlijk toch nooit verander is dat geen probleem.

Heb het meerdere keren met een lade geprobeerd, maar ik krijg die bekabeling niet mooi en strak. Denk dat het makkelijker is wanneer je een groter en dieper rack hebt en dus niet alles volgepropt hebt. Waardoor je geen ruimte over hebt voor "bewegende" kabel.