Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
Ga gewoon op je oren af en trek zo min mogelijk conclusies mbt merken is mijn advies. Vraag ook om advies en leg duidelijk uit wat je zoekt: ze weten bij Guitarking wel het één en ander (objectief!) te vertellen.
Ik ga het proberen. Kritisch luisteren ben ik wel goed in, hopelijk vind ik een goed resultaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
De ruildeal van K&E tegen bogner gaat waarschijnlijk niet door. De verkoper wilde nog 100 euro extra hebben van mijn kant uit. 1 op 1 had ik waarschijnlijk wel gedaan. maar voor 100 euro extra vind ik het te gek worden. Een K&E kost 700 euro plus een flightcase van 180 euro erbij. En dan begint hij over de verkoopwaarde ervan.
Ik snap best dat K&E minder makkelijk slijt 2e hands dan bogner en de prijs van K&E dus ook lager ligt. maar ik vind ruilen + nog eens 100 euro van mijn kant wat te gek.
Hij verkoopt vanzelf toch wel. Soms duurt het wat langer, maar als je eigenlijk niet wilt ruilen moet je dat niet doen. Ik heb een ruildeal aangeboden gekregen voor een gitaar (gesloten beurs) maar heb die gitaar eigenlijk niet nodig :P.