Die Arjen, lekker bezig kerel! Maar het kan verkeren, soms zit je met een stel arrogante kutviolen die weinig presteren en dan ben je blij dat de dag ten einde is. Of bekende professionals die afspreken dat ze tussen tien en half elf komen en dan om half vier een keer aan komen schijten, nog niet wakker zijn en tegen zes uur een keer op gang komen. En dan door willen gaan tot na drie uur 's nachts en jij balen als een stekker want je zat om 10 uur al te wachten.
Of je spreekt af dat je om zes uur wilt eten omdat de vrouw weg moet om kwart voor zeven, maar 'dan gaan ze net zo lekker' en je kunt je prakkie in de magnetron flikkeren. En zij gaan dan om half acht 'even wat eten' en komen om half 10 weer een keer terug. Ik heb het nu over een band die behoorlijk bekend is, maar die er bij mij niet meer in komen, al bieden ze duizend euro per uur, nee is bij mij nee en dat is een levenslang vonnis.
Of een andere band, grote band met een leider/producer. Wil je aan je avondmaal, maar nee hoor, eerst nog even dit en dan nog even dat en dan ben je een solo aan het opnemen en de producer is weg. Ga je naar voren en daar zit meneer lekker aan een patatje oorlog en ik loopt te scheuren van de honger.
Maar afgelopen weekend had ik een geweldige band, supergasten (Sugartoosh) en dan vliegt de dag om en is werken een feest wat ik nog lang hoop te vieren. (zegt de oude knar van 67)

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers