-
24 januari 2010, 15:03
#29
thx guys
at stijn: yep dat lijkt me the way to go: eerst zes a zeven laklagen (zo lang duurt het eer alle sparkles wat vasthangen) en dan borstelgewijs poriënvuller op hoogte te winnen. en dan weer gaan lakken.
zou dan wel echt transparante vuller moeten zijn. ik heb er maar op hout kleurde die toch een beetje.
ivm logo:
ikzelf vind het bling king logo wel okee op zich, maar het wordt idd wat druk qua letters op de headstock.
Ik ga het bling king logo gewoon weglaten en vervangen door een grafisch symbool (kroontje of iets anders royalachtig ). dan krijg je zowat de verdeling zoals bij een gibson: trussrod cover met iets op, in het midden diamond ofzo, en bovenaan het merklogo.
De vermelding bling King komt dan enkel op het label in het f-gat.
Thx for the input all
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers