Hm, dat klinkt als een gig-gone-bad?
Joh, hopelijk een geluk bij een ongeluk. Het was bij onze kerstgig ook wel duidelijk dat dansbare nummers toch wel erg goed ontvangen worden en dat hoeft écht niet suf te klinken, dat mag best ruig. Les Paul in drop D, overdrive aan en dan is Waterloo ineens een supervet nummer![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers