-
5 december 2009, 22:45
#1
Jimi Hendrix Monterey strat
Nou gewoon omdat ik nieuwsgierig ben, ik vind de paintjob op deze strat verschrikkelijk mooi
En nou vraag ik mij af of het echt zo lastig is om de slagplaat en body zo te schilderen, en de body fiesta red en wit te lakken bij de autobouwer... Tis nog niets concreets ofzo maar uh gewoon...
http://www.thepaintedplayer.co.uk/im...ratocaster.jpg
Zo'n geval dus.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers