Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 85

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeadHerring Bekijk bericht
    Trouwens, waarom zie je geen non-shredders op music man, of Ibanez superstrats spelen? Waarom speelt Gary Moore op een Les Paul voor zijn blueswerk, ipv een Jackson of PRS, als ze even goed klinken..
    UHM lijkt me duidelijk toch... Orpheo laat duidelijk zien dat er wel degelijk door zulke mensen op PRS gespeeld wordt en ik vind Gary Moore ook wel deels een Shredder eigenlijk

Mooi duidelijk gemaakt orpheo!

En @ DeadHerring ik heb nooit gezegd dat je LP studio te duur is. Vind 1000 euro voor een dergelijke gitaar ook niet zoveel. Ik bedoel jij zegt dat een Ibanez bijvoorbeeld niet dik klinkt, je zou die van mij moeten horen! Zou goed kunnen dat hij dikker klinkt dan jouwn les paul...

Een superstrat klinkt niet als een les paul of tele, een superstrat klinkt als wat het is, een superstrat. HSS klinkt als een strat op de neck mid en combi stand, die van mij volledig als een strat met coil split... Als extra scheurt hij nog met brug humbucker, wat ik heel vaak gebruik moet ik zeggen. Klinkt niet als een tele omdat het geen tele is.
    Laatst gewijzigd door sjaak1990; 2 juni 2009 om 23:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten