Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
Wat is er dan precies gewaagd aan? Dat er twee (EMG) humbuckers in zitten? Het ontbreken van de toneknop? de Gotoh stoptail? Afgezien van de 'styling' die ik nou ook niet bijster origineel vind, lijkt het me gewoon een run-of-the-mill Stratocaster. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik snap de ophef niet zo.

Het enige dat misschien nog opvallend kan zijn, is dat hij wellicht een mahonie body heeft net zoals z'n Tele. Dat zie je bij Fender volgens mij niet vaak, maar is voor 'superstrats' nou ook niet superbijzonder.
Is ook zo. Wat ik alleen wil zeggen is dat het voor Fender wel apart is dat ze een gitaar maken voor metal, wat eigenlijk niet echt hun ding is, vandaar de wnigzins gewaagde keuze. Verders is het idd een recht toe recht aan strat met actieve EMG's, heel basic en daarom vind ik hem zo stoer.

Toch gaat mijn voorkeur wel uit naar die telecaster van m, puur omdat ik de tele vorm vetter vind als de strat vorm en ik gewoon het geduld niet heb om die eventuele strat af te wachten... Ik zie net dat die telecaster uitverkocht is bij THomann en ook bij Music store...bah