Heeft een mod-team admin-rechten nodig om consequenter te handelen? Of om regels omtrent onfatsoenlijk gedrag en platvloersheid die de spuigaten uit lijken te lopen meer aan te pakken?
Hebben we admin-rechten nodig om eventueel elkaar als mods ook iets zichtbaarder aan te spreken als we in een schemergebied tussen mod en gebruiker de grenzen van onze eigen regels opzoeken?
Lijkt me niet.
Ik kan het volledig met je eens zijn dat het overgrote deel van het forum goed loopt en dat de discussie hier een uitvergroting is van redelijk lokale problemen. Vooral in Off Topic gelokaliseerd.
Tegelijk zijn de geintjes, discussies en andere sociale verschijnselen rond onze gemeenschappelijke hobby, die vooral in Off Topic gebeuren, wat mij betreft een aanwinst voor het forum. Misschien zelfs wat dit forum z'n identiteit geeft.
Discussies als deze hier kunnen helpen om als forum als geheel van mods EN gebruikers die meerwaarde te bewaren, terwijl de negatieve effecten ervan (die ik echt niet ga ontkennen) goed en netjes beperkt kunnen worden.
Als je het als de grote afrekening van de mods wilt zien, is dat jammer voor jou. Ik zie dit hier graag als mogelijkheid om wederzijds kritieken en ideeen uit te wisselen. Zonder garantie van beter resultaat, maar wel met garantie van inspanning tot beter resultaat. Dat mag toch van ons mods gevraagd worden? Pas dan kunnen we ook zo'n inspanning van de leden terug verlangen.
Als jij niet wilt zien dat mensen die jij nu gemakshalve kwalificeert als jankerds en zeikerds plots bijdragen in de discussie zodra ze niet bij voorbaat worden gediskwalificeerd als jankerds en zeikerds... dan lijkt me dat vooral jou aan te rekenen.
In je eigen woorden: flikker dan op ... uit dit topic.
Ga ergens anders zitten janken.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers