Mee eens,
De discussies van afgelopen dagen laten zien dat "bespreekbaar maken" geen oplossing is. Het is toch nooit goed en als het wel goed is is er altijd wel een zeikert die het toch weer anders wil (ref no1: Rob Kaboemba, de eeuwig fokkende zak hooi).
Het is nooit goed voor iedereen en dat zal het ook nooit worden. Jammer dus. Vergeet niet dat de grootste club leden nog steeds gewoon aan het forummen is en nergens last van heeft, enkele, vnl in OT postende leden daargelaten. OT is voor mij nog steeds de afdeling waar je dictatoriaal mag ingrijpen als leden de gegunde vrijheid weer eens te ruim nemen. Bevalt het niet? Flikker dan lekker op. Good riddance. Ga je lekker ergens anders janken over hoe het wel of niet moet zijn. Ik ken genoeg fora die zijn opgezet door ontevreden gebruikers van andere fora. Ik ken er maar 1 met positief resultaat.dat was het gevolg van het hebben van een forum met 1 mod die het dus altijd met zichzelf eens is. Een "Wilders" effect zeg maar.
Maar in essentie, ik neem geen enkele gebruiker serieus waarvan de hoofdpostcount on OT ligt. Tief lekker op.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers