Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
Klopt uiteraard, dat is ook wat ik bedoelde met Tenzij men zich bewust alleen op entry level wil richten.
Echter, als ik kijk naar een Vetta II, ga je ook al richting de 1700/1800. Stel daar een AxeFX standaard met een stereo eindtrapje (evt. full range) en een 2x12 tegenover en dan moet je toch ook voor 300/400 euro meer klaar zijn. Ik wist het wel. Maar goed, dan ga je toch al snel over het budget van een gemiddelde Line6 klant. Bovendien is de AxeFX wat minder toegankelijk dan Line6.
Hmm, waarom vergelijk je de AxeFX nou met de Vetta? De PodX3PRO is de rechtstreekse 'concurrent' en die kost 659 euro. Da's bijna 1000 euro minder dan de AxeFX Standard. Daar komt nog bij dat de PodX3PRO het Variax-trucje kent, waardoor je voor je 'gitaargeluid' voor het eerst 1 geïntegreerde preset kunt maken, van rechtstreeks onder je snaren tot aan de input van de eindtrap.

Ik heb ze allebei niet geprobeerd. De AxeFX klinkt waanzinnig, wat ik er zo online aan sound samples van heb gehoord. Maar de sound samples van de PodX3PRO klinken ook niet onaardig. Jammer dat je ze nergens naast elkaar kunt horen.