Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 363

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Het kan ook wel maar pas op dat je niets knoeit. Die ciliconen kunnen ook problemen geven met je lak en daar wordt je echt niet vrolijk van.

Hier ligt ook nog een project dat ik al eerder begonnen ben. Soms lopen bepaalde projecten ook gewoon niet lekker. Soort van writersblock zeg maar. Ik kan soms ook erg opzien tegen bepaalde werkzaamheden en daardoor komt het werk dan weer stil te liggen.

Een nieuwe hals maken is geen ramp. Ik heb vandaag ook een hals bij het brandhout gegooid. De truss gebruik ik opnieuw. Zeker met halzen mag je best kritisch zijn.

Succes ermee!
    thx niekb, het idee dat anderen dit ook wel es voorhebben, zo'n moeilijk lopend project, is een opsteker ('n mens is nu eenmaal een beetje een leedvermaakdier )

Nieuw halsje maken: ben er nog niet uit of ik het doe. dit is trouwens al de derde hals voor deze gitaar ... eerste mislukt, dan een setneck gemaakt, maar toen kwam de klant af met die mooie neckplate, dus heb ik er nog eentje gemaakt voor schroefverbinding ...
    Nu die set neck kan ik perfect voor een ander projectje gebruiken.

vandaag nog wat geplamuurd, primer, terug plamuur ... en nog is niet alles perfect gevuld. essen is a bitch. maar er komen nog heel wat lagen over, en ik ga ook nog wat schuren.

hier een pic na een eerste laagje oranje, moet in de verte idee geven van het wordt qua kleur, de cream binding moet je er voorlopig bijdenken. Het deze keer besloten niks af te plakken, het moet maar lukken met schrapen.

Laatst gewijzigd door barno; 20 februari 2009 om 21:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten