Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 38 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Moderator

Standaard

Brum, ik zei al eerder: wat wil je? Moet ik 'm bannen? Hij kan irritant gevonden worden door veel mensen, maar dat is geen reden voor een ban. Ik hoopte dat ik niet hoef voor te kauwen dat er vanuit het mod team écht wel eens wat achter de schermen gezegd is tegen het mikpunt, maar blijkbaar moet het letterlijk worden uitgesproken. Nou, bij deze. Maar zoals je zelf ook al weet heeft dat weinig effect. Vind je het dan nog steeds raar dat we als mod team vragen aan een groep forumleden die zich er vaak mee bezig houden, om die bezigheden te staken? Krijgt die groep dan 'de schuld'? Zijn wij dan blind voor de kwade genius? Neen.
    Driewerf.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik snap niet waar die zendelingen drift vandaan komt om mensen te willen veranderen. Het heeft ook wel iets vermoeiends om telkens die discussies te lezen terwijl je op voorhand al weet dat er niks goeds uit komt.
    Dat doorgaan tegen beter weten in is net zo stupide.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Brum, ik zei al eerder: wat wil je? Moet ik 'm bannen? Hij kan irritant gevonden worden door veel mensen, maar dat is geen reden voor een ban. Ik hoopte dat ik niet hoef voor te kauwen dat er vanuit het mod team écht wel eens wat achter de schermen gezegd is tegen het mikpunt, maar blijkbaar moet het letterlijk worden uitgesproken. Nou, bij deze. Maar zoals je zelf ook al weet heeft dat weinig effect. Vind je het dan nog steeds raar dat we als mod team vragen aan een groep forumleden die zich er vaak mee bezig houden, om die bezigheden te staken? Krijgt die groep dan 'de schuld'? Zijn wij dan blind voor de kwade genius? Neen.
    Driewerf.
    Het aantal mensen dat mij irritant vind is ook sterk afgenomen Mitch . Het zal ook jou wel opgevallen zijn dat mensen waarmee ik vroeger nog weleens in de clinch lag nu normaal op mij reageren

Ook zie je dat steeds meer mensen bereid zijn wat neutraler en objectiever naar de zaken te kijken wat ik erg kan waarderen

Hoe dan ook er zijn aardig wat mensen wiens posts ik erg graag lees en waarmee ik een zekere verbondenheid voel . Genoeg reden voor mij om hier nog te komen

Moderator

Standaard

Doet me een beetje denken aan de politiek, we krijgen minder klachten dus het gaat beter. Dat klagen geen flikker helpt heeft de politiek niet door en dus denken ze dat ze goed bezig zijn.

Extreme domheid.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik snap niet waar die zendelingen drift vandaan komt om mensen te willen veranderen. Het heeft ook wel iets vermoeiends om telkens die discussies te lezen terwijl je op voorhand al weet dat er niks goeds uit komt.
    Dat doorgaan tegen beter weten in is net zo stupide.
    Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt al pagina's lang door de meesten niet meer gereageerd op betreffend persoon. De consensus was al dat dat toch niet werkt. De discussie is meer geworden hoe er mee om te gaan. Niet meer reageren waren de meesten het wel al over eens dacht ik. Wel mensen vertellen wat ze vooral niet moeten doen. Het gevolg voorkomen dus. En de oorzaak, namelijk Brad, het gevoel geven dat ie bijval krijgt en dus ook vrolijk doorgaat, omdat we met z'n allen er wel al aan uit waren dat ie toch niet gaat veranderen. Omgekeerde wereld? Ja, er zou wel 's wat harder stelling genomen mogen worden vanuit het moderator team mijns inziens. Als je mensen het gevoel geeft dat er echt wel stelling genomen wordt en zo nodig ook echt wel consequenties zit aan stookgedrag, dan gaat het grotendeel echt wel zo meewerkend zijn om niet meer te reageren. In de laatste post van Mitch zie ik dat wel terug, waarvoor dank. In deze mis ik Bert ook nogal (sowieso), want die durfde wel keihard stelling te nemen, of ie nu voor of tegen je was. Was niet altijd leuk, maar wel zo duidelijk.

En nu ga ik de tuin 's doen... Werk ontwijkend gedrag is a bitch...
    Laatst gewijzigd door Brum; 16 augustus 2016 om 13:36

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Het aantal mensen dat mij irritant vind is ook sterk afgenomen Mitch . Het zal ook jou wel opgevallen zijn dat mensen waarmee ik vroeger nog weleens in de clinch lag nu normaal op mij reageren

Ook zie je dat steeds meer mensen bereid zijn wat neutraler en objectiever naar de zaken te kijken wat ik erg kan waarderen

Hoe dan ook er zijn aardig wat mensen wiens posts ik erg graag lees en waarmee ik een zekere verbondenheid voel . Genoeg reden voor mij om hier nog te komen
    Ik zou er niet trots op zijn te constateren dat mensen zich aan mij hebben aangepast. Daarnaast is het slechts jouw constatering dat de groep die zich nog wel aan je stoort "sterk" is afgenomen. Maar termen als "vaak" en "veel" gebruik je graag, zonder ze ooit te onderbouwen.

Senior Member

Standaard

wat een gedoe man man. als ik een topic lees, sla ik posts van een aantal personen waarvan ik wel es gezever heb gelezen gewoon over. je wil niet weten hoeveel zeikerds, slowchatters, schoolmeesters, egotrippers, mods, would be poëten of gewoon dom volk ik negeer. geen centje pijn. lighten up folks en speel wat meer gitaar

Senior Member

Standaard

Zeg dat nou niet, Barno. Anders heb ik weer een legitieme reden om de tuin niet te doen.

Moderator

Standaard

Het is goed dat jullie niet op het besloten modforum kunnen kijken, want je zou er meteen anders over gaan denken. Gelukkig hebben we een paar behoorlijk slimme mods en we zijn echt wel aan het zoeken naar een oplossing.

Maar een moderator kan en mag geen voorkeur hebben voor bepaalde leden en geen vriendjespolitiek voeren. Maar de moderator is ook nog gewoon forumlid en persoonlijk zit ik met een behoorlijke tweestrijd.

Brad doet net of zijn neus bloedt en denkt dat hij bondgenoten heeft en dat vindt hij geweldig. Maar daar trappen we niet in. Hij heeft een paar merkwaardige karaktertrekjes en een daarvan is volgens mijn zeer bescheiden mening een vorm van achterbaksheid die ik hier nog niet heb meegemaakt.

Hij wist voortdurend posts of verandert ze. Dat doet hij bijna voortdurend en dan gaat het niet om een taalfoutje dat gecorrigeerd wordt. Hij doet dat met een doel en dat doel bevalt me van geen kant en dat noem ik achterbaksheid.

Dat hebben de mods door, dus vreest niet geliefd forum, het komt goed.

(zo, nou kon ik het toch niet tegenhouden, excuses daarvoor)
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

[QUOTE=Han S;3256393
    Hij wist voortdurend posts of verandert ze. Dat doet hij bijna voortdurend en dan gaat het niet om een taalfoutje dat gecorrigeerd wordt. Hij doet dat met een doel en dat doel bevalt me van geen kant en dat noem ik achterbaksheid.
    [/QUOTE]

Han, volgens mij is het gewoon een instelling die de Big Kahuna kan aanklikken waarbij posts, na een reactie niet meer aangepast kunnen worden.

Toch? Zou ideaal zijn. Volgens mij was het ook zo, voor de grote crash en de update.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten