Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 38 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik kreeg vorige week bij een bezoek aan Souman vier gratis bladen mee. Als mijn voorbeeld daarin had gestaan, had je dan dezelfde mening? Bovendien is het geen incident, maar een terugkerend fenomeen.
    Als je bij een gegeven blad een bepaald artikel in bepaalde opzichten tekort vind schieten , dan zou ik helemaal zeggen waar maak je je druk om
    Doorgaan naar het volgende artikel en als er helemaal niets in staat de papierbak

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik vind de klank erg mooi , diep en erg aanwezig op een mooie manier . Je kunt het er niet mee eens zijn , prima

Laat het weten zoals sommigen dat ook hebben gedaan en laat het daarbij , ga niet zitten zieken
    Ik zou het prettig vinden, voor wat het waard is, als je in je openingspost een motivatie ipv alleen een titel geeft.

Senior Member

Standaard

Als je bij een gegeven blad een bepaald artikel in bepaalde opzichten tekort vind schieten , dan zou ik helemaal zeggen waar maak je je druk om
    Doorgaan naar het volgende artikel en als er helemaal niets in staat de papierbak
    Dat is nu juist het probleem: ik schets geen artikel (was het maar waar!!!) ik schets jouw posting die bestaat uit een titel en een filmpje. En geef aan dat dit vaker op deze wijze wordt gepost.

Senior Member

Standaard

Dat is het probleem. We kunnen jou niet de papierbak in pleuren. Hooguit op de negeerlijst met als zijn mankementen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Dat is het probleem. We kunnen jou niet de papierbak in pleuren. Hooguit op de negeerlijst met als zijn mankementen.
    Dussss:

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Brad, een Boss Chorus, iedere Boss Chorus klinkt beter. En dat is jouw merk....!!
    Ik vind dat dus niet . Als jij dat vind prima , geen probleem . Ik vind ze overigens beide goed , net zoals ik die Behringer chorus ook erg goed vind en bij bepaalde partijen geef ik er de voorkeur aan boven de Boss al gebruik ik mijn Boss chorus het wel meeste

Het gaat er helemaal niet om wie er gelijk heeft . Iedereen heeft gelijk in deze . Als iemand een low budget chorus uit de jaren zeventig mooi vind dan is dat voor deze persoon waar

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een Big Muff mooi kan vinden maar ik zeg niet tegen zo iemand dat hij of zij geen smaak heeft want dat slaat nergens op

Senior Member

Standaard

Ik vind dat dus niet . Als jij dat vind prima , geen probleem . Ik vind ze overigens beide goed , net zoals ik die Behringer chorus ook erg goed vind en bij bepaalde partijen geef ik er de voorkeur aan boven de Boss al gebruik ik mijn Boss chorus het wel meeste

Het gaat er helemaal niet om wie er gelijk heeft . Iedereen heeft gelijk in deze . Als iemand een low budget chorus uit de jaren zeventig mooi vind dan is dat voor deze persoon waar

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een Big Muff mooi kan vinden maar ik zeg niet tegen zo iemand dat hij of zij geen smaak heeft want dat slaat nergens op
    Ik heb de diagnose inmiddels wel gesteld. Het ga je goed Brad.

Moderator

Standaard

Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb de diagnose inmiddels wel gesteld. Het ga je goed Brad.
    Jammer dat je zo reageert op een positief bedoelde post
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 22:03

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?
    Het ging nergens mis. Het topic had geen bestaansrecht op zich. Het was alleen een loos filmpje zonder info over een oud product.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten