Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 51
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.767

    Standaard

    En als je nou graag een éénkanaals versterker wilt? Mijn ouwe Fender geef ik ook een randje met een paar pedalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Misschien speelt ie wel het meest clean en is hij voor het clean van deze versterker gevallen, plus dat ie van een simpele versterker houdt, weet jij veel. Ik vind dat je niet zo gauw moet oordelen over iemand z'n aanschaf, Dunhill. Dat vind ik dan weer.

    Ik gok ook op de bright switch, eventueel in combinatie met de bass emphasis switch. Als het een buizenprobleem zou zijn geweest, dan zou je het clean al kunnen horen en in het geval van een eindbuizen probleem doet de versterker vaak niet veel meer, qua geluid dan. En wat eerder al aangehaald is, niet elk pedaal is een match met je versterker, al klinkt ie nog zo goed op een andere versterker.

    Ik dacht niet dat er een fx loop op deze versterker zit, maar ik gooi het toch maar even op. Je hebt toch niet toevallig je scheurpedaal in de fx loop zitten? Die fout heb ik gitaristen nog wel 's zien maken met een fx loop.

  3. #23

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid:
    Ik veroordeel niemand, vraag me alleen wat af.
    Daar is dit forum toch voor brum?

    Sorry.

  4. #24

    Standaard

    Ik heb idd de amp aangeschaft omdat ik over t algemeen clean gebruik (met een randje) mijn mercury box was een voorbeeld..
    Met een Ts9 of zelfs een drivetool klinkt hij niet natuurlijk. Ik lees recencies op bijvoorbeeld the gearpage dat het echt een pedalen platform is en alles als een malle pakt..

    Er zit overigens geen fx loop op.

    Ik gok dat de bias te koud staat.. Heb dit ook al eens met mijn bf bandmaster gehad.. clean hoorde ik het niet zo gauw maar zodra ik er een pedaal voor gooide oei oei..

    Heb de bright switch ook al uitgezet en de bass emphasis ook, boekt weinig resultaat tot nu toe.

  5. #25

    Standaard

    Problem solved!

    T bleek dat de brightswitch en bass emphasis anders werkten dan verwacht.
    Na een avondje aan de eq knoppen te hebben gedraaid klinkt ie eindelijk zoals het moet!!

    Dus wellicht dat jij (the sure thing) dat ook moet proberen.. (wss heb je dat al gedaan haha)

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Heb je nu de bright switch uit en de bass emphasis switch aan? Dat zou ik haast denken dat dat beter werkt, klopt dat?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.440

    Standaard

    He gadver... Knoppen draaien: iew!

    Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Heb je nu de bright switch uit en de bass emphasis switch aan? Dat zou ik haast denken dat dat beter werkt, klopt dat?

    Jep, al moet de treble dan wel min op 3u staan wil je geen dof geluid hebben.. Maar hij klinkt nu super !! en daar gaat t uit eindelijk om

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    He gadver... Knoppen draaien: iew!

    Mijn boetiek overdrives klinken nog steeds ruk. Sterker nog: bij het aan switchen van een overdrive verlies ik alle bas..... Nog ff verder zoeken dus...
    Misschien heeft er iets in t circuit een kleine revisie nodig?? Om welke versterker gaat het als ik vragen mag.

  10. #30

    Standaard

    Maar oke ik gebruik ook een two rock 112 cab met een wgs g12-65 dus dat is al donkee van zich zelf

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top