Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 53 van 67 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 661

Discussie: Post je PRS!

Senior Member

Standaard

Boris, wat een prachtexemplaar! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de PRS club! Wat voor amp gebruik je?

Senior Member

Standaard

Hierbij de link naar mijn oude topic over de aankoop van mijn prs MIRA :

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...light=prs+mira

Dit is een soberder model (maar veel mooier dan de foto's op de website van PRS zelf doen vermoeden.

Het is een licht model qua gewicht met toch een zeer overtuigende toon. Ik ben nog steeds erg blij met m'n aankoop.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Boris, wat een prachtexemplaar! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de PRS club! Wat voor amp gebruik je?
    Bedankt!
    Ik speel bijna alleen nog maar op mijn blackstar HT5-R mini-stack sinds ik em heb (voor mij dé ideale amp voor thuisgebruik). Ik zal de 513 straks eens op mijn peavey classic 30 aansluiten ook. Dat zal ongetwijfeld ook een feest zijn!

De PRS is voor mij een echte een GAS antidote. Een deel van mijn andere gitaren lijkt ineens nogal overbodig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BorisA Bekijk bericht
    Bedankt!

De PRS is voor mij een echte een GAS antidote. Een deel van mijn andere gitaren lijkt ineens nogal overbodig.
    Ja, dit fenomeen ken ik. Ik heb niet eens een US PRS maar een SE. Na de eerste SE heb ik niet meer omgekeken naar mijn Fender, Ibanez of Cort, dus deze zijn inmiddels allemaal verkocht
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

Standaard prs ouderdom en waarde

Beste Alex ik ben hier nieuw en wil een vraag stellen , kan je me helpen ?
    Ik ben in het bezit van een PRS ik denk van heel in het begin dat ze prs maakte , er staat zelfs nog geen serie nr in heb je een gedacht wat die zou waard zijn alvast bedankt
    ps ik zou een paar foto's mee sturen maar weet niet hoe
    op het plaatje achteraan waar de hals op de body zit staat wel een nr 173303 weet je daar iets mee

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivanducati Bekijk bericht
    Beste Alex ik ben hier nieuw en wil een vraag stellen , kan je me helpen ?
    Ik ben in het bezit van een PRS ik denk van heel in het begin dat ze prs maakte , er staat zelfs nog geen serie nr in heb je een gedacht wat die zou waard zijn alvast bedankt
    ps ik zou een paar foto's mee sturen maar weet niet hoe
    op het plaatje achteraan waar de hals op de body zit staat wel een nr 173303 weet je daar iets mee
    Maak duidelijke foto's (ook van de binnenkant, dus onder de pickups want daar staan vaak ook nummers en codes) en stuur ze naar PRS Customer Support. Daar kunnen ze dan zien hoe oud jouw gitaar is. De huidige waarde kunnen ze je waarschijnlijk niet vertellen maar die kun je wel weer elders vinden. Succes!

Standaard

mijn nieuwe aanwinst welke ik jullie niet wilde onthouden

betere foto's moet ik nog wel maken deze zijn ff snel met de Iphone

Senior Member

Standaard

Holy fck, mooie gitaar! Gouden hardware, 10-top en unfinished headstock; super uitvoering!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Bijgaand betere foto's en gelijk ook maar mijn andere PRS erbij gezet.
    De linker is een SC 58 met een top uit 1 stuk, daar had ik dus mazzel mee.
    De rechter is een custom 24 limited charcoal, nummertje 11 van de serie van 200.

beide echt enorm lekkere gitaren.

@ Minoin, bedankt voor je reactie.

Standaard

pfffooooeeeeeh wat een gitaren 1 van de mooiste prs gitaren die ik ooit gezien heb
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten