Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 124 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 1240

Discussie: Lelijkste gitaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Lelijkste gitaar voor mij vrijwel elke gitaar die blauw, groen, paars oid is. Zie deze foto bijvoorbeeld (gejat uit het 'Post je Stack' topic):

Die Jackson en Musicman zijn vast fantastische gitaren, maar die kleur is walgelijk imho. (niks persoonlijk LP_CL, mocht je dit lezen). Gitaren moeten 'natuurlijke' kleuren hebben vind ik: rood, geel, wit, zwart, 'houtkleur' etc.
    No offence taken Wishmaster. Ik hou vooral van zeldzame kleuren. Uitvoeringen die niet iedereen heeft. De transgreen soloist vind je bijna nergens (tenzij je hem bestelt natuurlijk), de Eclipse ACSB met de 4 knoppen wordt niet meer gemaakt, de Horizon natural finish met flame top vind je nergens (wel nog met quilt top), en die Junior is al een beperkte oplage op zich. Ik hou ervan om gitaren te hebben die niemand anders heeft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Een lelijke gitaar is een lelijke gitaar! Daar hoef je helemaal geen respect voor op te brengen, daar kots je gewoon op/van. En of het een goede of kostbare gitaar is, doet er niet toe. Daarnaast omschreef Koeloe het als 'bagger qua uiterlijk' - wat ik persoonlijk geen handige omschrijving vind en nog minder geslaagd als kleurrijk taalgebruik: bagger qua woorden, dus. maar hij geeft zo expressie aan zijn gruwelijke afkeer van een gitaar, en als politici alles mogen roepen waar ze zin in hebben, mogen gitaristen dat ook.

Zelf vind ik de Teye wel wat hebben... al zou ik er niet mee gezien willen worden..
    Maar ik vind Gutlins dus esthetische wangedrochten... koboldgitaren, nog lelijker dan de hondendrol onder mijn schoenen...
    je zal wsch willen weten of ik het gelezen heb? bij deze dus. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat sommigen de gitaren lelijk vinden, sterker nog, ik kan er best inkomen. Zo chargeren hier hoeft voor mij niet echt, maar kom, you've had your fun

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    No offence taken Wishmaster. Ik hou vooral van zeldzame kleuren. Uitvoeringen die niet iedereen heeft. De transgreen soloist vind je bijna nergens (tenzij je hem bestelt natuurlijk), de Eclipse ACSB met de 4 knoppen wordt niet meer gemaakt, de Horizon natural finish met flame top vind je nergens (wel nog met quilt top), en die Junior is al een beperkte oplage op zich. Ik hou ervan om gitaren te hebben die niemand anders heeft.
    Kan ik me iets bij voorstellen. Die natural finish ESP (Horizon) is wel erg mooi overigens!

Ik houd er zelf van het net even anders te doen: Fender strat HSS (hoewel dat nu heel gewoontjes is) of Telecaster Deluxe bijvoorbeeld. De klassieke strat, tele of les paul vind ik niet bijzonder veel aan.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    je zal wsch willen weten of ik het gelezen heb? bij deze dus. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat sommigen de gitaren lelijk vinden, sterker nog, ik kan er best inkomen. Zo chargeren hier hoeft voor mij niet echt, maar kom, you've had your fun
    sorry, barno..
    Chargeren hoeft inderdaad niet... maar is wel leuk om te doen en past natuurlijk uitstekend in een topic over lelijke gitaren. Mijn reactie was dan ook hoofdzakelijk bedoeld als tegengas nav posts waarin gesteld werd dat we ons een beetje in moesten houden.
    In een tijd dat politici - tussen het brievenbuspissen, bedreigen en bedriegen door- de meest ranzige dingen mogen roepen, moeten gitaristen ook kunnen zeggen wat ze willen. ik was er niet op uit om iemand voor het hoofd te stoten, en gokte erop dat je niet echt moeite hebt met kritiek op het uiterlijk van je gitaren -de kwaliteit staat niet ter discussie. Je kiest immers voor een eh.. avontuurlijk uiterlijk ( ik kan het ook positief zien! ) en zult daarover vast wel eerder opmerkingen hebben gehoord. Bravo voor je reactie.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

In een tijd dat politici - tussen het brievenbuspissen, bedreigen en bedriegen door- de meest ranzige dingen mogen roepen, moeten gitaristen ook kunnen zeggen wat ze willen.
    Ik heb juist het tegenovergestelde: als de machtsbeluste squares in hun slechte pakken zich hufterig gedragen, is de lol daar voor mij meteen totaal af. Nuance is de nieuwe rock n roll!

Senior Member

Standaard

In een tijd dat politici - tussen het brievenbuspissen, bedreigen en bedriegen door- de meest ranzige dingen mogen roepen, moeten gitaristen ook kunnen zeggen wat ze willen...
    Dus als een bij elkaar geharkt zooitje delinquenten onder de vlag van een politieke partij de meest ongenuanceerde uitlatingen doet, is dat de maatstaf voor de rest van Nederland? Ik mag toch hopen van niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Ik heb juist het tegenovergestelde: als de machtsbeluste squares in hun slechte pakken zich hufterig gedragen, is de lol daar voor mij meteen totaal af. Nuance is de nieuwe rock n roll!
    Is iets voor te zeggen! Maar niet in een topic over wat lelijk is..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicktime Bekijk bericht
    Deze gitaar hoort dus niet bij lelijk.

Volgens mij zijn er gewoon paar mensen beetje jarloers op deze creatie.
    ....enz.
    De muizen hebben ervan gevreten...
    Als ik er 1 zou krijgen, ik zweer je hij gaat naar de kringloop...

Senior Member

Standaard

Of ik zo ver zou gaan weet ik niet, maar er is maar één appetijtelijke JEM, en dat is de zelfbouw van Branko! De rest vind ik maar Kitsch, en dat komt met name door die kerstboom inlay.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luca P Bekijk bericht
    ....enz.
    De muizen hebben ervan gevreten...
    Als ik er 1 zou krijgen, ik zweer je hij gaat naar de kringloop...
    je kan hem dan ook verkopen, brengt ie nog wat op ook.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten