mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Los van het feit of je het mooi vindt (over smaak valt niet te twisten immers, en de creaties van Teye zijn wel van het kaliber "love it or hate it"), zou je best wat respect op kunnen brengen voor het vakmanschap van de bouwer. Het is ook niet mijn smaak, maar ik heb er wel ongelofelijk veel waardering voor. Ik kan er dan ook niet zo goed tegen als iemand het afschrijft als bagger en weet ik wat voor superlatieven. Het is smaak, subjectief dus, het zijn geen feiten. Daarnaast is de vrijheid van meningsuiting een recht, geen plicht. Je hóeft niet alles te schreeuwen wat er allemaal in je breintje ontspruit...
gadverdegatver....... een stratswitch in een les paulsoortvanwannabee zematis..
![]()
Een lelijke gitaar is een lelijke gitaar! Daar hoef je helemaal geen respect voor op te brengen, daar kots je gewoon op/van. En of het een goede of kostbare gitaar is, doet er niet toe. Daarnaast omschreef Koeloe het als 'bagger qua uiterlijk' - wat ik persoonlijk geen handige omschrijving vind en nog minder geslaagd als kleurrijk taalgebruik: bagger qua woorden, dus. maar hij geeft zo expressie aan zijn gruwelijke afkeer van een gitaar, en als politici alles mogen roepen waar ze zin in hebben, mogen gitaristen dat ook.
Zelf vind ik de Teye wel wat hebben... al zou ik er niet mee gezien willen worden..
Maar ik vind Gutlins dus esthetische wangedrochten... koboldgitaren, nog lelijker dan de hondendrol onder mijn schoenen...
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Gitaren uit zelfbouw elders gaan afzeiken, gewoon omdat het kan?
Een nieuwe trend voor 2011?
Favorieten/bladwijzers