Als je het geld houdt en er ruim 300 euro bij legt koop je zo een blackstar ht20, heb je echt geen marshall meer nodig.
http://www.youtube.com/watch?v=JbqhIfDSx_w
Als je het geld houdt en er ruim 300 euro bij legt koop je zo een blackstar ht20, heb je echt geen marshall meer nodig.
http://www.youtube.com/watch?v=JbqhIfDSx_w
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
ik heb zelf een Blackstar ht-dist, klinkt echt heel goed!
Gisteren toevallig getest bij m'n gitaarleraar, en ik was zeker zwaar onder de indruk. Heb hem mee gekregen om eens even grondig te testen over m'n Koch (en te vergelijken met de OD uit m'n Koch). Als ik dat gedaan heb post ik hier wel even weer!
Ik zou denk ik het geld aannemen en gebruiken voor je versterker.
Het zou logisch zijn om eerst een amp te kopen en daarna een overdrive, misschien heb je dat ding dan niet nodig in the first place. Of, zoals gezegd, je kan het geld gebruiken om bij de amp te gooien of anders een ander dingetje dat het leven van de gitarist grappiger maakt.
hey allemaal,,
bedankt voor de reacties,
maar mijn vader heeft het ding gekocht bij iemand waarbij hij de doos nieuw, goedkoop kon krijgen,
dus ik heb zitten uitproberen op mijn oude Roland Cube-Go en het klinkt geweldig
En het pedaaltje kan via een kabel meteen naar een ingang van mijn mengpaneel, en om zo op te nemen, echt GEWELDIG!!
nu nog wachten op 5 augustus![]()
Dan is het misschien het overwegen waard om helemaal geen nieuwe amp te kopen. Repeteren op de roland, eventueel optreden met de blackstar direct naar de PA.
Die Roland komt uit de jaren 80 ofzo...
er zit helemaal geen goede speaker in, en het versterkertje is erg vies en ziet er niet uit op het podium.
Dus de versterker komt sowisow![]()
Dat advies zie ik volgens mij altijd voorbij komen van mensen die dat zelf nog nooit zo geprobeerd hebben. De HT Dual is aanmerkelijk beter goed klinkend te krijgen als overdrive pedaal dan als direct pedaal. Moeizame clean headroom, groot verschil tussen volumes clean en lead en het klankverschil tussen die twee kanalen wordt benadrukt.
Als drivepedaal kun je het cleane kanaal gewoon op crunch zetten en dan werkt het allemaal een stuk makkelijker. Die twee zijn veel beter op elkaar afgestemd.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Het was een suggestie om te proberen, geen advies. Zie de woorden 'misschien het overwegen waard'.
Want ik heb het weleens geprobeerd om de Blackstar HT-Drive via een USB-interface naar de PC te sturen, voor clean geluid, en dat klonk niet lekker.
Favorieten/bladwijzers