en nog wat pics, juz for fun
zelfde amp, ander formaat gitaar
![]()
en nog wat pics, juz for fun
zelfde amp, ander formaat gitaar
![]()
ha, iets gevonden waardoor ik beter closeups kan trekken, hier zie je de sparkle jungle. en het logo op truss rod cover.
Naast het Guttlin logo, komt er nog een derde logo op de headstock :
had eerst wat fijnere logo's getekend, maar die zijn niet goed zichtbaar op de sparkle achtergrond, dus maar vette letters genomen
Laatst gewijzigd door barno; 23 januari 2010 om 14:55
De trussrodcover vind ik knap, het logo voor de Bling King wat minder, eerlijk gezegd vind ik het een beetje inspiratieloos, ik ben beter van je gewoon : je vorige logo's waren allemaal kunstwerkjes op zich, dit vind ik niet in de Guttlin-traditie passen ... No hard feelings I hope![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
tuurlijk nie man, ik post hier juist dingen om feedbackk te krijgen, + of -, allemaal interessant.
mss komt er nog een wat meer uitgewerkte versie van het logo maar zoals ik al zei: veel van details gaan echt verloren op de sparkle. idee bij dit logo: lettertype van ouwe filmposters, film = hollywood = sparkle enz... soit, we zien wel
photoshopke:
![]()
Laatst gewijzigd door barno; 23 januari 2010 om 15:51
ik vind het logotje er niet echt bij passen, het lijkt wel iets van een vliegtuig burs
misschien bij het puntje op de i een kroontje? of iets in die richting, verders props voor het lak en schuur werk![]()
in het kader van het documenteren van het lakproces, nog enkele pics
Mocht ik het ooit nog es doen (en dat zal zeker niet voor dadelijk zijn ...) moet ik toch een andere manier vinden om de laklagen op te bouwen (met een borstel zoals al gezegd oa) Enkel spuiten duurt echt heeel lang. En telkens denk je, na de volgende laag zal het wel goed zijn. als je dan hebt geschuurd, zie je dat je er nog niet bent. het is telkens wel een klein stapje beter, maar toch: eigenlijk wel funny dat de creatie van zo'n blits, flasy instrument zo geweldig booooring kan zijn
![]()
Ik vind de "Bling King" letters ook wat minder. Ze zijn me te recht en hoekig, zeker in vergelijking met de andere teksten...
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Drie logo's op de headstock vind ik net iets te veel..
Maar wel een aardig stukje vakmanschap deze bling king!!!
My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!
Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill
Op foto ziet het er echt al geweldig uit ...
Misschien de volgende keer toch eens een poriënvuller gebruiken?
Eerst een paar lagen lak, dan porienvuller erover, schuren en verder lakken?
Volgens mij gaat dat veeeel sneller.
s.
Favorieten/bladwijzers