FF een paar vragen nog
Welke korrel zou ik nemen om de slagplaat op te schuren? En ontvetten met afwasmiddel?
Als ik de body zou opschuren en over de huidige lak zou lakken, is het dan echt waar dat de body minder resoneert en dus minder ''tone'' heeft? Of is dit gewoon kennnersmierenneukerij?
En welk merk lak raden jullie aan..(Motip?)
Sorry voor deze nogal dode post![]()





Met citaat reageren




Favorieten/bladwijzers