Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio Bekijk bericht
    Qua looks en bespeelbaarheid echt supergitaren, zeker die met een reversed headstock. Ik kan alleen niet wennen aan de plaats van de volumeknop

Veel plezier met deze beauty
    Dank je!

Het was misschien wel logischer geweest als ze de knop op de andere stip van de f-sleutel hadden gezet, maar dan zat ie misschien weer te veel in de weg. Zelf zit ik sowieso niet zo vaak aan de volumeknop dat ik 'm onder mijn pink moet hebben, dus ik vind 'm eigenlijk wel goed zitten daar.

Reversed heastock staat inderdaad ook vet, een andere gasdroom van me is nog steeds een PGM300, maar die laten we voorlopig nog maar even zitten:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a darker shade of grey Bekijk bericht
    DAMN YOU!!!!

Ik was ook aan het mailen met die verkoper ja. Als jij hem niet had gekocht, had ik hem gehad. Maar je hebt wel gelijk, marktplaats is een open markt, en jij hebt de gitaar eerlijk 'gewonnen.' Maar ik baal wel behoorlijk hard.
    Maar toch, proficiat!
    En in godsnaam, haal die foto's weg, ik word gek!
    Kijk, dan vind ik nou een volwassen, sportieve reactie!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Kijk, dan vind ik nou een volwassen, sportieve reactie!
    Ja maar iedereen reageert hier alsof ik boos zou moeten zijn ofzo. Dat ben ik dus absoluut niet. Ik baal heel erg, maar ik kan het die Bram toch lastig kwalijk nemen dat hij een gitaar koopt die hij graag wil hebben. Dat was ik namelijk ook aan het doen, alleen was hij wat eerder. Shit happens, volgende keer beter Alleen is dit wel helaas een model wat je niet vaak tegenkomt...
    - It's not so bad to fall on your face sometimes, because it indicates you are moving in the right direction: forward. -

Senior Member

Standaard

we gaan met ze allen voor je op zoek.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calfie Bekijk bericht
    we gaan met ze allen voor je op zoek.
    Jullie zijn helden
    - It's not so bad to fall on your face sometimes, because it indicates you are moving in the right direction: forward. -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Best wel een kutstreek.. Of wou betreffende in het andere topic hem niet meer kopen?? Marktplaats is wel open natuurlijk maar ik zou wel eerst even met hem hebben overlegd.

toch gefeliciteerd..
    hahah

overleggen, yeah right
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

Welcome to the club op PGM's!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    hahah

overleggen, yeah right
    MichaelSS was uitgegaan van het slechte in de mens, maar ik had de gitaar gewoon netjes 'gewonnen' volgens de oeroude MP-regel: wie 't eerst komt 't eerst maalt. Misschien in eerste instantie wat ongelukkig geformuleerd in de openingspost, maar ik had 'm al twee weken eerder gezien op MP voordat die thread geopend werd.

Maar zelfs als dat niet zo zou zijn zou ik het goed recht hebben gehad om contact op te nemen met de verkoper. Als die denkt dat ik er meer recht op heb dan iemand anders, wie ben ik dan om het te weigeren?

Ach ja, een kleine smet op deze mooie NGD.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollemans Bekijk bericht
    Welcome to the club op PGM's!!
    Dankjewel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    MichaelSS was uitgegaan van het slechte in de mens, maar ik had de gitaar gewoon netjes 'gewonnen' volgens de oeroude MP-regel: wie 't eerst komt 't eerst maalt. Misschien in eerste instantie wat ongelukkig geformuleerd in de openingspost, maar ik had 'm al twee weken eerder gezien op MP voordat die thread geopend werd.

Maar zelfs als dat niet zo zou zijn zou ik het goed recht hebben gehad om contact op te nemen met de verkoper. Als die denkt dat ik er meer recht op heb dan iemand anders, wie ben ik dan om het te weigeren?

Ach ja, een kleine smet op deze mooie NGD.

Dankjewel
    En voor de derde keer dit topic, ik geef je echt groot gelijk! En ik gun je ook echt ongelooflijk veel plezier aan het ding, en ik heb een voorgevoel dat dat wel gaat lukken En ik vind het oprecht jammer dat je het allemaal ziet als smet op je new guitar day, echt zonde. Van zo'n prachtapparaat hoor je in zijn volste glorie te genieten! Dan doe je het ding pas recht

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Zo... is die even mooier bij jou op de foto dan de promo foto's van ibanez zelf

Zo lust ik hem ook wel!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten