Om precies te zijn: Ze werken bijvoorbeeld met PayPal, een betalingssysteem dat wel de koper bescherming biedt, maar niet de verkoper. En zo kunnen ze gedane betalingen ongedaan maken, zoals Plantje zegt.
Om precies te zijn: Ze werken bijvoorbeeld met PayPal, een betalingssysteem dat wel de koper bescherming biedt, maar niet de verkoper. En zo kunnen ze gedane betalingen ongedaan maken, zoals Plantje zegt.
Ze werken volgens mij met ongedekte cheques/credit cards. De oplichter koopt iets per cc en de cc-verstrekker 'leent' hem op dat moment het geld, waarna dat geld van zijn bankrekening wordt afgeboekt. Daar staat niets op en dus boekt de cc-verstrekker het betaalde bedrag weer terug...
Dan heb je als verkoper dus het geld op je rekening gehad maar vervolgens wordt het alsnog teruggeboekt want niet gedekt.
Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
ik heb mijn epishone sg ook gekocht via marktplaats ik heb hem ook self op gehaalt en alles ging goed
dan heb je de verkeerde paypal account, want je hebt 3 soorten accounts he de normale ( gratis ), premium, maar werkt ongeveer hetzelfde dacht ik met wat meer functies (moet je wel wat voor betalen), en nog een, die staat ook onder verkopers oid, moet je ook wat voor betalen, maar dan ben je wel als verkoper beschermt
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Nu heb je het al voorgezegd speeddemon! Kwestie van copy-paste![]()
[*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet
De happende vissen zijn snel vandaag!![]()
----
// City Of Life //
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Ik haal ook altijd spullen die ik via marktplaats koop zelf op.
versturen doe ik niet aan, niet als anderen wat verkopen en ook niet als ik zelf iets verkoop.
Favorieten/bladwijzers