Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 41 van 67 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 410 van 665
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Van alle Hamers die je hebt?
    Ik snap dat je voor DEZE gaat, daar het je nieuwste aanwinst is, maar persoonlijk vind ik je even sobere DC (bij gebrek aan het onschieten van de werkelijke naam ervoor, maar je weet vast wel welke ik bedoel) al helemaal om op te vreten.

Nou ja, met al die mooise Hamers van je is het ook haast ondoenlijk om een keuze te maken, wel?

Dit vind ik nu zelf de mooiste uit de collectie, maar die heb ik al een paar jaar:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Bedankt voor de foto's allemaal! Vanaf morgen kan je beginnen stemmen. Dus niet vergeten: liefst in m'n pm-box om het wat spannend te maken, later volgt de volledige puntenlijkst zodat jullie kunnen natellen. Wat moet je nu doen?

Wel, hieronder volgt een link naar een photobucketaccount waarop alle foto's te zien zijn. Kijk er rustig naar en pm me je top 10 (de namen van alle eigenaars zijn gewoon de titels van de foto's) waarvan jij denkt dat het de mooiste/vetste gitaren zijn. De eerste plaats in je top tien krijgt 10 punten, de tweede plaats 9 punten, de derde plaats krijgt 8 punten,... Stemmen op jezelf is NIET toegelaten, hoe graag je het ook zou doen .

Je krijgt één week, tot zondagavond om me jouw top 10 door te geven. Iedereen mag meestemmen, ook personen die geen foto hebben ingezonden.

http://photobucket.com/gitaarnet2008

Foto's die nu nog ingezonden worden zet ik er gewoon bij, tot morgenvroeg 9h. Dan sluit ik definitief af, sorry maar je moet nu éénmaal een deadline stellen. Foto's die morgen worden ingezonden na 9h tellen niet meer mee...

Indien m'n pm-box vol zit, of bij gebrek aan vertrouwen ( , ik post alles nadien toch in een bestand) dan is posten met je top 10 in dit topic altijd toegelaten.

Ik zal halverwege de week wel een 'tussenstandje' geven
    Geen foto's meer...
    Laat het stemmen beginnen!

Standaard

Volgens mij is de datum van inzending
    Verlopen!!!
    30 november was laatste dag.
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Volgens mij is de datum van inzending
    Verlopen!!!
    30 november was laatste dag.
    Ik heb nog wat tijd extra gegeven tot deze morgen 9h omdat ik dit weekend niet beschikbaar was om te posten, en aldus een waarschuwinkje de geven dat de deadline in zicht was. Zo hebben de laatste mensen die de inleiding niet goed gelezen hebben toch nog een 'kans' . Op die 9 uur extra zal het niet aan komen zeker...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Owke dan! benieuwd welke gitaar nou gaat winnen.
    ----

// City Of Life //

Moderator

Music

En het is nu dus de bedoeling dat iedereen 20 pagina's (of 40, afhankelijk van je instellingen) gaat doorspitten om een top tien te maken? Kan me vergissen, maar volgens mij vindt iedereen het alleen maar interessant om zijn gitaar te posten..
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robostrat Bekijk bericht
    ach, dan plemp ik deze er ook nog maar even bij,

wat voor een is dit? warmoth?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    En het is nu dus de bedoeling dat iedereen 20 pagina's (of 40, afhankelijk van je instellingen) gaat doorspitten om een top tien te maken? Kan me vergissen, maar volgens mij vindt iedereen het alleen maar interessant om zijn gitaar te posten..
    Daarvoor heb ik dit gemaakt:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Daarvoor heb ik dit gemaakt:

Ik ben met checken gestopt na deze:

Vanwege de prachtige combi, wat zeg ik, de schitterende compositie!

Alvast gefeliciteerd Rick!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robostrat Bekijk bericht
    ach, dan plemp ik deze er ook nog maar even bij,

Wow wat is het?
    Prachtige top, mooie basic gitaar.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten