Oorspronkelijk geplaatst door
Badman
Bedankt voor de foto's allemaal! Vanaf morgen kan je beginnen stemmen. Dus niet vergeten: liefst in m'n pm-box om het wat spannend te maken, later volgt de volledige puntenlijkst zodat jullie kunnen natellen. Wat moet je nu doen?
Wel, hieronder volgt een link naar een photobucketaccount waarop alle foto's te zien zijn. Kijk er rustig naar en pm me je top 10 (de namen van alle eigenaars zijn gewoon de titels van de foto's) waarvan jij denkt dat het de mooiste/vetste gitaren zijn. De eerste plaats in je top tien krijgt 10 punten, de tweede plaats 9 punten, de derde plaats krijgt 8 punten,... Stemmen op jezelf is NIET toegelaten, hoe graag je het ook zou doen

.
Je krijgt één week, tot zondagavond om me jouw top 10 door te geven. Iedereen mag meestemmen, ook personen die geen foto hebben ingezonden.
http://photobucket.com/gitaarnet2008
Foto's die nu nog ingezonden worden zet ik er gewoon bij, tot morgenvroeg 9h. Dan sluit ik definitief af, sorry maar je moet nu éénmaal een deadline stellen. Foto's die morgen worden ingezonden na 9h tellen niet meer mee...
Indien m'n pm-box vol zit, of bij gebrek aan vertrouwen (

, ik post alles nadien toch in een bestand) dan is posten met je top 10 in dit topic altijd toegelaten.
Ik zal halverwege de week wel een 'tussenstandje' geven

Favorieten/bladwijzers